تاریخ انتشار: 1399/05/21 15:22
کد خبر: 57362

مسئولان غرب کشور در فوتبال کم‌کاری کرده‌اند/ کرمانشاه غنی از استعداد و فقیر از تیم‌های سطح بالا است

دروازه‌بان تیم لیگ برتری مس رفسنجان گفت: مسئولان غرب کشور و کرمانشاه در فوتبال کم کاری‌های زیادی داشته‌اند و حتی یک تیم لیگ یکی هم در این استان‌ها وجود ندارد.
 مسئولان غرب کشور در فوتبال کم‌کاری کرده‌اند/ کرمانشاه غنی از استعداد و فقیر از تیم‌های سطح بالا است

کوروش ملکی اظهار داشت: در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام حتی یک تیم لیگ یک هم وجود ندارد و این در حالی است که در سه استان کرمان، خوزستان و آذربایجان شرقی به خاطر سرمایه‌گذاری خوب در این ورزش حداقل 10 نماینده در لیگ یک و لیگ برتر ایران دارند. 

وی افزود: امیدوارم مسئولین استان‌های غرب کشور از این خواب غفلت برخیزند و برای معرفی جوانان این استان‌ها که واقعا استعداد‌های خوبی هم دارند به سطح اول فوتبال ایران راه چاره‌ای پیدا کنند.

ملکی خطاب به جوانان مستعد در زمینه ورزش گفت: هیچ چیز دست نیافتنی نیست، به شرطی که با تمام وجود هدف داشته باشند و با پشتکار و تمرین هر آرزویی محقق خواهد شد.

وی افزود: ایده‌هایی برای پیشرفت و کمک به جوانان منطقه‌ای دارم و در آینده نزدیک مدرسه فوتبالی راه‌اندازی خواهم کرد تا بعد از کشف استعداد جوان‌های جویای نام منطقه، آنها را به فوتبال ایران معرفی کنم.

ملکی گفت: از مسئولان کرمانشاه تقاضا دارم به فکر جوانان فوتبالیست و تیم‌داری این استان در سطح اول فوتبال ایران باشند قبل از اینکه فوتبال در این استان نابود شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqpgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد ربیعی؛ الگویی برای مربیان جوان/ بررسی روند رو به رشد مربی موفق لیگ یک