تاریخ انتشار: 1398/06/10 21:20
کد خبر: 89538

اختصاصی/ انتخاب خلیل زاده واجب‌تر از انتخاب یک معاون؟

باشگاه استقلال اسماعیل خلیل زاده را به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب کرده است. این در حالی که باشگاه بیشتر به معاون نیاز دارد.
اختصاصی/ انتخاب خلیل زاده واجب‌تر از انتخاب یک معاون؟

به گزارش فرتاک ورزشی، سرانجام پس از دو ماه کناره‌گیری احمد سعادتمند از ریاست هیات مدیره استقلال، اسماعیل خلیل زاده، دیگر عضو این هیات، جانشین وی شد.

خلیل زاده که بیشتر اوقات در سفر به سر می‌برد در حالی به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شده که اعضای این هیات مدت‌هاست نقشی در رفع مشکلات و بحران‌های پدید آمده تیم ندارند.

اینکه ضرورت انتخاب رئیس جدید هیات مدیره دردی از این مشکلات دوا می‌کند یا خیر، کمی سخت تصور می‌شود. چرا که بود و نبود این اعضا در باشگاه استقلال احساس نمی‌شود.

از طرفی پس از استعفای علی خطیر و گذراندن دوران نقاهت پس از عمل هادی مباشری، جای خالی این دو معاون در استقلال به شدت احساس می‌شود. جای خالی‌ای که بارها آبی‌ها را با مشکلات متعددی روبرو کرده است. به نظر می‌آید وجود یک معاون و مقام مسؤولی که بتواند امور اجرایی باشگاه را به دست بگیرد، بیش از انتخاب خلیل زاده‌‌ای که تنها پستش در این هیات مدیره تغییر کرده، اهمیت دارد.

استقلال که هنوز پس از دو هفته از شروع لیگ نتوانسته لیست مورد نیاز مربی را خریداری کند بهتر است در صدد انتخاب معاونی باشد که کار نیمه تمام باشگاه را تمام کند. بنابراین وجود یک معاون برای باشگاه استقلال از واجبات است.

زهره فلاخ زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxbko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 بهترین خط دفاع تاریخ لیگ در آرزوی اولین کلین شیت