تاریخ انتشار: 1396/01/07 17:57
کد خبر: 220814

اتفاقی عجیب و تلخ برای قهرمان ارزنده کشورمان در نوروز 96 +عکس

قهرمان پرتاب دیسک معلولان جهان به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شده اما ساعت‌هاست هیچ اقدامی برای او انجام نشده است و او در بیمارستان سرگردان است.
اتفاقی عجیب و تلخ برای قهرمان ارزنده کشورمان در نوروز 96 +عکس

علی محمدیاری قهرمان پرتاب دیسک کشورمان که مدال‌های رنگارنگی در مسابقات جهانی و پارالمپیک دارد، امروز در حین تمرینات دچار مصدومیت شد و الان ساعت‌هاست که در بیمارستان حضور دارد اما رسیدگی به او نشده است.

محمد یاری در گفت‌وگو با فارس در این خصوص گفت: من رکورددار جهان هستم و امروز در حالی تمرین بودم که توپ مدیسن‌بال که بسیار هم سنگین است با صورتم برخورد کرد که باعث شد از ناحیه صورت و دندان دچار آسیب‌های شدید شوم. بعد از آن من را به بیمارستان ... آوردند و الان 6 ساعت است که اینجا هستم و هیچ کاری برای من انجام نداده‌اند. وزیر ورزش و وزیر بهداشت به دادِ من برسند. آنها در مصاحبه‌هایشان عنوان می‌کنند که باید از قهرمانان حمایت کرد اما الان مسئولان بیمارستان‌ از من طلبکار هم هستند.

13960107000975_PhotoL

این قهرمان ارزنده کشورمان که مدال برنز پارالمپیک لندن و طلای مسابقات جهانی قطر را در کارنامه دارد در ادامه اظهار داشت: متأسفانه مسئولی که اینجا هست به من فحاشی هم کرده و هیچ کاری برای من انجام نمی‌دهد. پشت گردن من می‌سوزد و احتمال قطع نخاع شدنم وجود دارد. یک نفر از وزرای ورزش یا بهداشت به دادِ من برسند.

وی تصریح کرد: پزشک معالج برایم سی تی اسکن از گردن و سر نوشته، اما اینجا می‌گویند نمی‌توانند برای بالای 90 کیلو این کار را انجام دهند، خواهش می‌کنم گلایه‌های من را بگویید بلکه یک نفر به دادِ من برسد. ما قرار است بیست و دوم به مسابقات معلولان کشورهای اسلامی اعزام شویم، اما الان من چنین وضعیتی دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nymag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصویری از آخرین وضعیت سلامتی احسان حدادی