تاریخ انتشار: 1395/12/18 21:41
اختصاصی| واکاوی حرکات عجیب مایلی کهن در وطنی؛
کد خبر: 224338

وای به روزی که بگندد نمک/ بررسی رفتار آقای مدعی اخلاق!

بازی تیم های نساجی و ملوان با تمام فراز و نشیب هایش به اتمام رسید اما چیزی که بعدها از این دیدار دراماتیک در یادها می ماند نه نتیجه٬ بلکه رفتار عجیب سرمربی پرحاشیه این تیم پرسابقه و دوست داشتنی دیار گیلان است.
وای به روزی که بگندد نمک/ بررسی رفتار آقای مدعی اخلاق!

به گزارش فرتاک ورزشی، هنوز شوآف های حاج محمد مایلی کهن در سالهای گذشته را از خاطر نبرده ایم. جایی که برای خودنمایی لباس نارنجی کارگر شهرداری پوشید و روی سکو نشست. زمانی که به درخواست خود بازداشت و راهی اوین شد تا شاید بتواند علی دایی را تخریب کند. آن موقعی که روی آنتن زنده شبکه سوم به مجری محبوب نود لقب کیروشی پور داد و حتی گریههای مصنوعی او در کنفرانس خبری و بسیاری دیگر از این دست نمایش ها. اما رفتار دیروز و امروز این به اصطلاح معلم اخلاق، زوایای دیگری از شخصیت عجیب و پرحاشیه حاجی مایلی را به نمایش گذاشت.

 

ماجرا از تمرین پیش از بازی شروع شد.آنجایی که هواداران نساجی ضمن خوش آمد گویی به او و تیمش٬ بدون تعارف ماجرای ایمان صادقی و حرکت زشتش در دربی سال قبل را برایش شرح دادند و اعلام کردند حساب تیم ملوان و هوادارانش با این بازیکن جداست. بگذریم که در همان جلسه تمرین‌ این شخص با شلوغ کاری پای ماموران نیروی انتظامی را وسط کشید تا هواداران نساجی از تمرین ملوان اخراج شوند.

اما این تازه شروع ماجرا بود. دو شب گذشته وقتی اعضای کانون هواداران به رسم چند سال اخیر به پیشواز تیم میهمان رفتند مایلی کهن ماجرای صادقی را پرسید و بعد از شنیدن ماجرا به جان پسرش قسم خورد که از این جریان بی خبر بوده حال آنکه چند ساعت قبل در محل تمرین تیمش هواداران نساجی اتفاقات سال قبل را برایش شرح داده بودند.

 

بعد از اتمام دیدار امروز مایلی کهن به دروغ گویی هایش ادامه داد و انواع تهمتها را به هواداران نساجی چسباند. از درگیری در تمرین تا فحاشی به رئیس کمیته انضباطی. از نارنجک خوردن دروازبانش تا وظیفه انسانی دانستن حمله به مدیرعامل نساجی و مواردی از این دست. اما چشمان تیزبینش هرگز تشویق ده هزار نفری ملوان توسط نساجی چی ها را ندید. اتحاد جالب هواداران دوتیم را ندید. تشویق مرحوم اولادی توسط خیل عظیم هواداران را ندید. تونل افتخار برای هواداران عزیز ملوان توسط قائمشهریها را ندید. احتمالا چشمان حاجی مایلی قابلیت خاصی دارد. قابلیت گلچین کردن واقعیات و دیدن آنچه دلش میخواهد ببیند.

 

در ادامه به بررسی صحت تمام ادعاهای او میپردازیم:

1- هیچگونه درگیری فیزیکی در تمرین ملوان رخ نداد. شاهد این ماجرا هم مامورین نیروی انتظامی حاضر در محل تمرین، البته اگر حاج ممد نخواهد مامور شریف پلیس را دروغگو بخواند.

2- در شرایطی که با حکم ناعادلانه کمیته انضباطی٬ نساجی از حضور آقای گل لیگ آزادگان در این بازی محروم شده بود هیچ شعاری علیه این کمیته و رئیس گیلانی آن داده نشد.اتفاقی که شاید خود آقای رئیس هم فکر آن را نمیکرد.

3- کدام وظیفه انسانی آقای مایلی کهن؟ به گواه فیلم موجود بعد از سوت اتمام بازی شما کنترل اعصاب خود را از دست دادید و در اتفاقی نادر به مدیرعامل نساجی حملهور شدید و چندین بار او را دلال خواندید.

4- علاوه بر فیلم تشویق تیم شما و هواداران پرشورتان توسط نساجی چی ها٬ خود آن هواداران هم میتوانند شهادت دهند که آیا کوچکترین بی احترامی به آنها شد؟ آیا غیر از این است که در پایان بازی قائمشهریها تونل افتخار برای هوادارنتان بازکردند و به تشویقشان پرداختند؟(فیلم این ماجرا هم وجود دارد)

با تمام این موارد منکر شعار علیه ایمان صادقی نمیشویم چرا که استثنائا این یک مورد را درست گفتید. اما آیا گذشت بیشتر از یک فصل برای عذرخواهی این دروازبان کافی نیست؟ اگر متشنج شدن جو ورزشگاه در دربی فصل قبل با تیم خونه به خونه به واسطه آن حرکت غیر اخلاقی٬ که حتی از بیان آن شرممان میشود٬ باعث اتفاقی فراتر از شکستن سر هوادار نساجی میشد چه کسی پاسخگو بود؟

 

 

منکر پرهوادار بودن ملوان نمی شویم٬ از نظر ما هم حق این تیم قدیمی و دوست داشتنی نه تنها صعودبه لیگ برتر بلکه افتخارآفرینی در آن لیگ است که باعث خوشحالی همه شمالی ها می شود.

اما انتظار نداریم برای فرار از تبعات این شکست با این همه فرافکنی٬ میهمان نوازی مارا زیر سوال ببرید.منصف باشید و از هوادارانتان بپرسید آیا به این فرار رو به جلو برای منحرف کردن افکار عمومی ازاین باخت و بازی ضعیف تیمتان رضایت دارند؟

فوتبال ورزشی مردانه است.لطفا مردانه باخت را قبول کنید و پشت این حاشیه سازیها پنهان نشوید٬ همانطور که ما شعار علیه صادقی راقبول کردیم.

نویسنده: "سعید توسلی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nz6bk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرض کنید من رفتم تا داور را بزنم اما آقای مایلی‌کهن شما قاضی‌القضاتی؟!
مدیرعامل نساجی مطرح کرد؛

سنگی که بر سر صادقی زده شد؛ مسئول این اتفاق کیست؟!
اختصاصی| اتفاقات بازی نساجی و ملوان تمامی ندارد؛

حاجی مایلی و ملوان در بن بست
اختصاصی| ملوان چگونه دست خالی از قائمشهر رفت؛

واکنش محمودزاده به اتفاقات بازی نساجی و ملوان
حرکت مدیرعامل نساجی کار دستش داد؛