تاریخ انتشار: 1395/11/25 01:04
مدیرعامل سردار بوکان مطرح کرد؛
کد خبر: 229562

آزاد آفریدون: امیدوارم بازی با هف زیبا و تماشاگر پسند باشد

مدیرعامل تیم فوتبال سردار بوکان گفت: با تمام احترامی که برای هف قایلیم اما تمامی بغضهای این فصل را سر هف سمنان خالی خواهیم کرد.
آزاد آفریدون: امیدوارم بازی با هف زیبا و تماشاگر پسند باشد

به گزارش فرتاک ورزشی، آزاد آفریدون مدیرعامل سردار بوکان گفت: تمام تلاش و همت هواداران،مسئولین،بازیکنان،عوامل اجرایی و مدیریت باشگاه این است که بازی روز سه شنبه را با سرافرازی و با کسب سه امتیاز و صعود به مرحله بعد به پایان برسانیم.

آزاد آفریدون اضافه کرد: علیرغم کاستی های زیاد در مسایل اداری و مالی باشگاه، تمام سعی خود را خواهد کرد که شرایط را برای بازیکنان و کادر فنی اماده کند که دغدغه ای غیر از برد برای مجموعه ی سردار وجود نداشته باشد. 

آفریدون در ادامه گفت: با داشتن کادر فنی با درایت و تلاشهای بی وقفه بازیکنان شایسته آنیم که صعود کنیم و این مساله باید چند هفته قبل صورت میگرفت اما خدا خواسته در حضور حداکثری مردم خونگرم بوکان این مساله واقعیت بگیرید.

مدیرعامل سردار افزود: همه ی ما دست اندرکاران، از حضور و شور و شوق این همه هوادار متشکریم و امیدواریم که روز سه شنبه یکی از بهترین روزهای ورزش بوکان رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه سردار در پایان سخنان خود اضافه کرد: به تمامی داشته های خود از هواداران، کادر فنی،بازیکنان،سرپرستان،تدارکات  تیم ایمان داشته و امیدواریم تمامی تلاشها ختم به صعود سردار از این مرحله شود.

مصاحبه: "اسماعیل تیزرو"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzgnr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل سردار بوکان: ترکیب اولیه ی سردار در اردوی تهران مشخص می شود
اختصاصی/