تاریخ انتشار: 1395/12/04 20:57
اختصاصی| مدافع استقلال اهواز مطرح کرد؛
کد خبر: 227362

سامی بنی خالد: داور بازی به من گفت چون ته‌جدولی هستید حرف نزنید وگرنه پنالتی می‌گیرم

مدافع تیم فوتبال استقلال اهواز، جریانات داوری بازی این تیم مقابل سپیدرود رشت را بازگو کرد.
سامی بنی خالد: داور بازی به من گفت چون ته‌جدولی هستید حرف نزنید وگرنه پنالتی می‌گیرم

به گزارش فرتاک ورزشی، سامی بنی خالد درخصوص اتفاقات بازی با سپیدرود رشت گفت: دقایق ابتدایی بازی بود که داور مسابقه روبه من کرد و گفت که زمانی که توپ دارد ارسال می شود، دست هایم را باز نکنم وگرنه پنالتی می گیرد.

وی افزود: دلیل داور برای پنالتی ته جدولی بودن تیم ما بود. به داور گفتم خدا بالای سر ماست و خدا بزرگ است. او گفت اعتراض نکن وگرنه پنالتی می گیرم!!! مگر می شود داور بازیکن را تهدید به پنالتی گرفتن بکند؟

وی ادامه داد: اگر داوری برعلیه ما سوت نمی زد، این بازی را می بردیم. گل اول را که به ثمر رساندیم، متحد شدیم تا گل نخوریم اما متاسفانه وقتی که گل را با ناداوری خوردیم، شیرازه تیم از هم پاشید دیگر نتوانستیم خودمان را جمع کنیم.

بنی خالد افزود: دقیقه 80 بازی نیز یک گل زدیم که کمک داور در عین ناباوری گل ما را آفساید اعلام کرد و وقتی به او اعتراض کردیم، با نگاهی رونالدینیویی رویش را برگرداند و پاسخگوی ما نبود.

بازیکن استقلال اهواز در پایان گفت: آقای پوربخش مجری برنامه لیگ یک نیز در ورزشگاه حضور داشت و تمامی اتفاقات را دید اما فکر نکنم در برنامه اش در این خصوص صحبت کند، زیرا وی رشتی است و از سپیدرود حمایت می کند. درحالی که بازی بدون تماشاگر بود، بیش از 100 نفر در وی آی پی حضور داشتند و بازی را می دیدند و انگار قانون برای تیم ها یکی نیست و برخی ها در فدراسیون عزیز تر هستند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzkdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی از حق استقلال اهواز دفاع می‌کند؟
اختصاصی| وقتی که همه سکوت اختیار کرده اند؛