تاریخ انتشار: 1395/11/20 20:56
کد خبر: 230486

نبود کامیابی نیا در دربی و ترکیبی متفاوت از برانکو

نبود کامیابی نیا برای پرسپولیس به معضلی تبدیل شده و برانکو ممکن است برای دستیابی به نتیجه مورد نظر ترکیب متفاوتی را به میدان بفرستد.
نبود کامیابی نیا در دربی  و ترکیبی متفاوت از برانکو

فصل گذشته در دربی که پرسپولیس ۴ بر ۲ مقابل استقلال به پیروزی رسید کامیابی نیا به دلیل محرومیت حضور نداشت اما در آن دیدار برانکو از احمد نوراللهی در پست کامیابی نیا استفاده کرد که عملکرد بسیار خوبی ارائه داد.

در تیم فصل گذشته جایگزین های مناسبی روی نیمکت وجود داشت. در پست هافبک دفاعی پرسپولیس علاوه بر کامیابی نیا دو بازیکن آماده دیگر هم حضور داشتند. اما حالا نه نوراللهی در پرسپولیس حضور دارد و نه مهرداد کفشگری و پرسپولیس هیچ بازیکنی را به عنوان جایگزین در این پست در اختیار ندارد. البته شهاب کرمی که به تازگی راهی پرسپولیس شده می تواند در این پست به میدان برود اما با توجه به حساسیت های دربی و همین طور اعلام برانکو این بازیکن در دربی به میدان نخواهد رفت.

در این وضعیت گزینه جایگزینی کامیابی نیا، محسن مسلمان هافبک خلاق پرسپولیس است. بازیکنی که پیش از این نیز به عنوان هافبک باکس و هافبک دفاعی برای پرسپولیس به میدان رفته اما به دلیل فیزیک و خلاقیت بالایش در این پست به میدان نرفته است. اما طبق گفته برانکو در آخرین جلسات فنی پرسپولیس، مسلمان به عنوان جدی ترین گزینه برای جایگزینی کامیابی نیا مطرح بوده است.

در غیر اینصورت هم ممکن است حالت دومی هم شکل بگیرد؛ بازیکنی در این پست به میدان برود که هرگز در این فصل به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفته است. بازیکنی در پستی دیگر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzzpg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو، هر روز نگران‌تر از دیروز

برانکو: هنوز نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم
اسم از بازیکنان مدنظرم نمی‌آورم

پرسپولیس جانشین نوراللهی را پیدا کرد
علی کریمی در راه پرسولیسی شدن