تاریخ انتشار: 1395/10/05 00:45
کد خبر: 240646

هواداران پرسپولیس هم با شما گریستند؛ لحظات زیبایی که هنوز در فوتبال ایران وجود دارد

جاری شدن اشک از چشمان احمد نوراللهی یکی از خاص ترین تصاویر فوتبال ایران در سال های اخیر بود و نشان داد هنوز هم لحظات ناب در این فوتبال به وقوع می پیوندد. نه به خاطر صحنه ای دراماتیک و نه به خاطر اشک ریختن. پکیج وداع احمد نوراللهی با پرسپولیس حرفه ای و قابل احترام بود.
هواداران پرسپولیس هم با شما گریستند؛ لحظات زیبایی که هنوز در فوتبال ایران وجود دارد

اولین جرقه از قرار گرفتن احمد در ترکیب پرسپولیس مقابل سیاه جامگان آغاز شد. برانکو بر خلاف همیشه این هافبک دوست داشتنی را از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار داد تا متوجه شویم یک وداع افتخار آمیز برای نوراللهی در راه است. اوجگیری این وداع جایی بود که بازوبند از سید جلال به نوراللهی رسید تا کاپیتان پرسپولیس مقابل سیاه جامگان نیز او باشد آنهم در ۲۴ سالگی.

نهایت احترام به نوراللهی؛ او در این سال ها زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده بود. هافبکی در که در بالاترین سطح برای پرسپولیس به میدان رفت و برانکو نیز در تمام این مدت اعتراف کرده بود نوراللهی هافبکی نابغه است اما به دلیل شرایط فعلی پرسپولیس نمی تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. این موارد اما اختلافی میان هافبک جوان و برانکو پیش نیاورد و نوراللهی در تمام این مدت یک نیمکت نشین حرفه ای بود و بر خلاف رویه فوتبال ایران حتی جمله ای به زبان نیاورد و مصاحبه ای گلایه آمیز انجام نداد و تنها تصمیم گرفت آنهم به دلیل سربازی از پرسپولیس جدا شود تا شاید در دورانی بهتر دوباره به این تیم بازگردد.

بازوبند کاپیتانی برازنده احمد بود. هافبک جوان ۸۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و با توجه به پستش فرمانده ای قابل در مرکز زمین نشان داد. این بازوبند اتودی از آینده بود. آینده ای که می تواند در پرسپولیس به شکل ویژه ای برای نوراللهی رقم بخورد. او می تواند دوباره به پرسپولیس بازگردد و حتی روزی بازوبند سرخپوشان را به بازو ببنند. از نظر فنی و اخلاقی چنین شایستگی در شخصیت او دیده می شود.

لحظه ای که تابلو تعویض بالا رفت و طاهرخانی کنار زمین آماده شد تا جای نوراللهی وارد زمین شود تصاویر نابی از وداع این بازیکن ثبت شد. همه پرسپولیسی ها اطرافش جمع شدند. او را بوسیدند و برای پسر گل پرسپولیس آرزوی بهترین ها را کردند. در استادیوم نیز برایش سنگ تمام گذاشتند تا اشک از چشمان نوراللهی جاری شود. در این لحظه برانکو ایوانکوویچ نیز تحت تاثیر قرار گرفت و اشک در چشمانش جمع شد. بی دلیل نبود احمد بعد از مسابقه گفت برانکو مقابل سیاه جامگان در حقش پدری کرد. تصویر اشک ریختن نوراللهی بازتاب ویژه ای در فوتبال ایران داشت. بی راه نیست اگر بگوییم آن تصویر اشک را در چشمان هواداران پرسپولیس نیز جمع کرد. آنها بازیکنی را در حال وداع با تیم محبوبشان می دیدند که سر به زیر، با شخصیت و مفید بود اما به دلیل شرایط موجود و همین طور مسئله خدمت سربازی که هر بازیکن ایرانی را درگیر می کند مجبور به ترک مقطعی پرسپولیس شده است. اشک احمد اشک برانکو را درآورد و حتی اشک میلیون ها هوادار پرسپولیس که از تلویزیون شاهد ثبت یکی از زیبا ترین لحظات فوتبال ایران بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywpye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی دراماتیک برانکو و نوراللهی؛ پسرجان! کوچکترین دلخوری ازتو ندارم!

پرسپولیس جانشین نوراللهی را پیدا کرد
علی کریمی در راه پرسولیسی شدن

چرا کسی به حرف های برانگو گوش نمیدهد!
مخالفت با جدایی انصاری؛