تاریخ انتشار: 1399/01/26 21:20
کد خبر: 65265

باشگاه یوونتوس: به هیچ عنوان کریستیانو رونالدو را از دست نمی دهیم

علیرغم شایعات، یوونتوس به هیچ عنوان قصد از دست داد کریستیانو رونالدو را ندارد.
باشگاه یوونتوس: به هیچ عنوان کریستیانو رونالدو را از دست نمی دهیم

 در تابستان سال 2018 بود که دوران حضور موفق کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بعد از نزدیک به یک دهه به اتمام رسید و این باشگاه یوونتوس بود که موفق شد با پرداخت 100 میلیون یورو، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال را جذب کند.

اما در هفته های اخیر و با توجه به مشکلات مالی شدید تیم های بزرگ بر اثر شیوع ویروس کرونا، اخباری در مورد عدم تمایل یوونتوس به حفظ کریستیانو رونالدو و احتمال جدایی او در تابستان شنیده شده بود. حتی اخبار حاکی از احتمال بازگشت ستاره پرتغالی به رئال مادرید و رضایت بیانکونری به فروش او با مبلغی در حدود 60 میلیون یورو بود.

اما امروز نشریه کالچومرکاتو مدعی شد علیرغم حقوق هنگفت و 31 میلیون یورویی رونالدو و مشکلات یوونتوس برای پرداخت این رقم، باشگاه ایتالیایی به هیچ عنوان قصد فروش رونالدو را نداشته و تحت هر شرایطی او را تا پایان قراردادش حفظ خواهد کرد.

رئال مادرید علاقه ای به خرید کریستیانو رونالدو نشان نداده و یوونتوس نیز از جنبه های مختلف از داشتن این بازیکن رضایت دارد. حضور ستاره ای در اندازه هایی رونالدو در دراز مدت نیز از نظر مالی به شدت به سود یوونتوس خواهد بود و باشگاه پرافتخار ایتالیایی حاضر نیست به خاطر بحران احتمالا کوتاه مدت مالی، این ستاره ارزشمند را از دست بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7jwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سریال ادامه‌دار ناکامی‌‌‌های رونالدو برای گلزنی با ضربات آزاد در یوونتوس