تاریخ انتشار: 1399/04/22 20:46
کد خبر: 59317

مس کرمان0 نود ارومیه0؛ تساوی بی‌حاصل برای هر دو تیم/ خوشحالی رقبا از امتیازهای از دست رفته

دیدار تیم‌های مس کرمان و نود ارومیهاز هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور بدون گل به پایان رسید.
مس کرمان0 نود ارومیه0؛ تساوی بی‌حاصل برای هر دو تیم/ خوشحالی رقبا از امتیازهای از دست رفته

دیدار تیم های مس کرمان و نود ارومیه از سری مسابقات هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در نهایت بعد از 90 دقیقه تلاش هر دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار در حالی بدون گل به پایان رسید که نتیجه‌اش هیچ سودی برای هر دو تیم نداشت و تنها به سود دیگر تیم‌های مدعی بود تا شاهد از دست رفتن دو امتیاز حساس از دو رقیب خود به ویژه مس‌کرمان باشند، امتیازهایی که در روزهای پایانی لیگ حکم کیمیا را داشته و هر یک امتیاز  و حتی یک گل زده بیشتر و یا کم‌تر ، حکم به صعود یا عدم سقوط تیم‌ها را به دنبال داشته باشد.

کرمانی ها در بدترین شرایط ممکن دو امتیاز حساس را از دست دادند تا کمی نگرانی آنها برای ادامه رقابت ها ورجدال با دیگر مدعیان بیشتر از قبل بشود چرا که تیم‌های آلومینیوم اراک و خوشه‌طلایی ساوه اگر برابر حریفان خود پیروز از میدان خارج شوند آن زمان است که حسینی و شاگردانش افسوس امتیاز از دست رفته بیشتر می‌خورند.

البته در این راستا نتیجه مساوی برای نود ارومیه بسیار بدتر بود چرا که آنها شاید دیگر به این باور برسند که از قافله مدعیان عقب مانده و با دستان خود و به طور خود خواسته در هفته‌های اخیر شرایط را به گونه یا پیش بردند که از جمع مدعیان خارج شوند.

مس کرمان با این تساوی 51 امتیازی شد و نود راومیه نیز 48 امیتازی شد و اگرچه هنوز نا امید از صعود نیستند اما باید قبول کرد کار بسیار سختی در پیش رو خواهند داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7xvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیم و امید در اردوی نود ارومیه/ کرمانی‌ها فقط پیروزی می‌خواهند
مس کرمان- نود ارومیه ؛