تاریخ انتشار: 1402/05/29 13:38
کد خبر: 865

مسابقات لیگ برتر در زمان بازی‌های آسیایی تعطیل می‌شود؟

برنامه مسابقات لیگ برتر پس از فیفا دی شهریور ممکن است دچار تغییر شود.
مسابقات لیگ برتر در زمان بازی‌های آسیایی تعطیل می‌شود؟

تیم ملی فوتبال امید کشورمان قرار است برای حضور در مرحله اول انتخابی المپیک، دوازدهم شهریور راهی ازبکستان شوند.

شاگردان رضا عنایتی، طبق برنامه ریزی انجام شده، پس از این تورنمنت روز بیست و دوم شهریور به تهران برمی‌گردند و در همین روز از پایتخت عازم هانگژو می‌شوند.

با توجه به اینکه مسابقات تیم امید در بازی‌های آسیایی جزو فیفادی محسوب نمی‌شود، حضور برخی بازیکنان در کاروان اعزامی کشورمان برای برخی تیم‌ها چالش برانگیز خواهد بود.

البته بازیکنانی مانند سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری چون جزو سهمیه بزرگسال هستند راهی ازبکستان نمی‌شوند و قرار است تیم امید را در مسابقات هانگژو همراهی کنند اما با اینحال نبود این دو بازیکن در کنار خالدآبادی، برزگر، تورانیان و حامدی‌فر، برنامه‌های تیمی و تمرینی استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برتر پس از فیفادی شهریور را دچار چالش می‌کند.

بنابراین با توجه به اینکه تیم‌های دیگر نیز بازیکنانی در جمع شاگردان عنایتی دارند، گفته می‌شود قرار است جلسه‌ای پس از برگزاری هفته سوم لیگ برتر برگزار و در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری بازی‌های هفته پنجم به بعد در ایام بازی‌های آسیایی، تصمیم گیری شود.

تیم امید کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات باید روزهای 28 و 30 شهریور و 2 مهر، مقابل عربستان، ویتنام و مغولستان به زمین برود که در صورت صعود از این مرحله، زمان بیشتری در هانگژو حصور خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaba2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جریمه سنگین فیفا برای تراکتورسازی؛ کسر امتیاز و سقوط به لیگ یک