تاریخ انتشار: 1400/12/09 13:50
کد خبر: 25241

نگاهی به ملی پوشان احتمالی استقلال

دراگان اسکوچیچ در فهرست قبلی تیم ملی برای دو مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم‌های ملی عراق و امارات 27 بازیکن را به اردو دعوت کرد.
نگاهی به ملی پوشان احتمالی استقلال

البته با توجه به مبتلا شدن بازیکنان استقلال و چند بازیکن تیم ملی به کرونا یک لیست 6 نفره هم به عنوان لیست انتظار منتشر شد. در لیست اصلی سیاوش یزدانی تنها نماینده استقلال بود. عارف آغاسی و زبیر نیک نفس هم استقلالی‌های لیست انتظار بودند. همچنین به این نکته هم اشاره شده بود که امیر حسین حسین زاده و مهدی مهدی پور هم به دلیل ابتلا به کرونا در لیست تیم ملی حضور ندارند. در مجموع 5 بازیکن استقلال یعنی یزدانی، آغاسی، نیک نفس، مهدی پور و حسین زاده نظر مثبت سرمربی کروات را به خود جلب کرده بودند.

از بین این 5 بازیکن یزدانی که فعلا مشمول رفتن به خدمت سربازی شده و تا زمانی که موفق به گرفتن موافقت سازمان نظام وظیفه برای تعویق خدمت سربازی اش نشود بازیکن استقلال محسوب نمی‌شود. همچنین آغاسی هم از استقلال جدا شده و فولاد پیوسته و دیگر بازیکن استقلال محسوب نمی‌شود. در این شرایط همچنان 3 استقلالی لیست قبلی یهنی حسین زاده و مهدی پور و نیک نفس از شانس بالایی برای حضور در آخرین اردوی تیم ملی در مسیر جام جهانی قطر برخوردار هستند. صالح حردانی خرید جدید آبی ÷وشان هم هم احتمالا طبق روال اردو‌های اخیر به تیم ملی دعوت خواهد شد و بیش از دیگران هم شانس بازی کردن دارد. حسین حسینی و جعفر سلمانی و البته محمد حسین مرادمند هم دیگر نفراتی هستند که استقلالی‌ها انظار دارند و امیدوارند تا در فهرست بعدی تیم ملی حضور داشته باشند. به ویژه سلمانی که قبل از حضور در استقلال یکی از افراد حاضر در اردوی تیم ملی بود. حسینی شماره یک آبی‌ها نیز علی رغم درخشش در استقلال و آمار خوبش لیگ برتر همچنان زیر سایه گلر‌های لژیونر یعنی علیرضا بیرانوند، امیرعابدزاده و پیام نیازمند است که یکی در لیگ 2 اسپانیا بازی می‌کند و دونفر دیگر در لیگ پرتغال اغلب نیمکت نشین هستند. باید دید برای 2 بازی باقی مانده اسکوچیچ حسینی آماده را به یکی از این 3 گلر ترجیح می‌دهد یا همچنان نظرش روی لژیورهای ذخیره مثبت است. محرومیت کنعانی زادگان شانس دیگر مدافعان برای دعوت به اردوی تیم ملی را افزایش می‌دهد. مرادمند هم با توجه به عملکردش یک گزینه بالقوه است. در اردوی قبلی که اسکوچیچ مدافعانی چون عارف آغاسی و فرشاد فرجی را به ستاره خط دفاعی استقلال ترجیح داد تا مشکل سربازی این مدافع 28 ساله هم حل نشود. باید دید بعد از حمله فرهاد به اسکوچیچ و سپس عذرخواهی او از سرمربی تیم ملی نگاه و رویکرد مرد کروات نسبت به استقلالی‌ها تغییر می‌کند؟ یعنی سهمیه آبی‌ها از قبل کمتر یا بیشتر خواهد شد یا هیچ تاثیری روی لیست دراگان نمی‌گذارد! به هرحال در آخرین روزهای سال نگاه و توجه استقلالی‌ها به لیست مرد کروات است. همان مربی که استقلالی‌ها مدعی هستند همان اندازه که با آنها دشمنی دار، در ارائه فهرست نفرات مورد نظرش به سمت پرسپولیسی‌ها غش می‌کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qakkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد-دراگان شبیه به برانکو-کی‌روش؟