تاریخ انتشار: 1400/12/09 22:00
کد خبر: 25217

سهرابی: می توانیم به سربازهای استقلال کمک کنیم!/ امکانات ما کمتر از تیم های لیگ برتری نیست

داستان سربازی دو بازیکن استقلال پیچیده شده و هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود.
سهرابی: می توانیم به سربازهای استقلال کمک کنیم!/ امکانات ما کمتر از تیم های لیگ برتری نیست

شرایط دو بازیکن سرباز استقلال برای بازی در این تیم تا حدود زیادی بسته شده و محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی باید برای گذراندن خدمت سربازی به یک تیم نظامی بروند. در حال حاضر تیم های لیگ برتری و لیگ دسته اولی به دلیل پایان نقل و انتقالات حق جذب بازیکن سرباز ندارند و این دو بازیکن یا باید تا پایان فصل صبر کنند یا اینکه در تیم های نظامی پایین تر مشمول شوند.

 در این راستا با سامان سهرابی مدیرعامل باشگاه مقاومت آستارا تماس گرفتیم و شرایط تیم او را برای جذب بازیکن سرباز مطلع شدیم که او به فرتاک ورزشی گفت: اول اینکه من بعید می دانم این دو بازیکن بخواهند در لیگ پایین تر بازی کنند، ولی چون الان تاریخ نقل و انتقالات در لیگ برتر و لیگ یک به پایان رسیده شاید بشود به آنها کمک کرد. کمک از این جهت که آنها به خاطر اینکه زمان را از دست ندهند بیایند برای مقاومت بازی کنند و فصل نقل و انتقالات که شروع شد فسخ قرارداد کنند یا رضایت نامه بگیرند و به تیم لیگ برتری بروند.

وی افزود: من می توانم از این دو بازیکن بزرگ دعوت به عمل بیاورم تا اگر خواستند در تیم فرهنگی و ورزشی مقاومت آستارا مشمول‌ شوند و آماده کمک به آنها هستیم.

سهرابی افزود: تیم ما از لحاظ امکانات چیزی کم تر از تیم های لیگ برتری ندارد و حتی امکانات ما از چند تیم نیز بهتر است. ما مربی شناخته‌ شده ای را به خدمت گرفته ایم که هرچند در کار مربیگری سابقه زیادی ندارد، ولی بازیکن بزرگی بوده و هم برای تیم ملی و هم برای تیم های بزرگ بازی کرده است. با این حال امیدوارم هر چه زودتر مشکل هر دو فوتبالیست باشگاه بزرگ استقلال حل شود و آنها نیز بتوانند بازی کنند، چون در شرایط فعلی باید به این دو بازیکن کمک کنیم نه اینکه فوتبال شان به نابودی بکشانیم.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qakyj

آخرین اخبار