تاریخ انتشار: 1402/02/19 02:39
کد خبر: 6589

گواردیولا: برای انتقام گرفتن از رئال به مادرید نیامده‌ایم/ یک روز هم سیتی قهرمان اروپا خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت انگیزه تیمش از مصاف با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای گرفتن انتقام ناکامی فصل گذشته نیست.
گواردیولا: برای انتقام گرفتن از رئال به مادرید نیامده‌ایم/ یک روز هم سیتی قهرمان اروپا خواهد شد

 برای دومین فصل متوالی در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، گذر منچسترسیتی به مادرید افتاد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که امسال هم به نظر می‌رسد، این عنوان را تکرار خواهد کرد، امشب (سه‌شنبه) در حالی در دور رفت مرحله نیمه نهایی میهمان کهکشانی‌هاست که فصل گذشته در شرایطی کاملاً دراماتیک به همین تیم اسپانیایی باخت و حذف شد. با وجود آن تجربه تلخ، پپ گواردیولا می‌گوید که هدف مردانش از سفر به مادرید برای انتقام گرفتن از کهکشانی‌ها نیست.

گواردیولا در جمع خبرنگاران گفت: ما با روحیه و انگیزه‌ای زیاد به اینجا (مادرید) آمده‌ایم. شیوه بازی تیم‌مان در این اواخر بسیار خوب بوده است. ما برای گرفتن انتقام به اینجا نیامده‌ایم بلکه به این بازی تنها به چشم فرصتی دیگر نگاه می‌کنیم.

سرمربی اسپانیایی من‌سیتی افزود: یک روز هم ما قهرمان خواهیم شد و الان هم آمده‌ایم که همین امسال این کار را انجام دهیم. سال گذشته نیز اگر نتوانستیم قهرمان شویم، به این خاطر بود که حریفی مانند رئال مادرید سر راه‌مان قرار گرفت.

گواردیولا تأکید کرد: هفت سال پیش هم ما می‌خواستیم قهرمان اروپا شویم. فصل پیش اما وقتی حذف شدیم همه طوری وانمود کردند که انگار دنیا برای ما به پایان رسیده است. امسال اما می‌بینید که ما یک بار دیگر اینجا هستیم. از نظر من ثبات داشتن مهمترین چیز است. چیزی که بیشترین اهمیت را دارد این است که ما هر سال در تلاشیم که نسبت به سال قبل بهتر باشیم. سال گذشته هم البته آماده بودیم. امسال کادر فنی تیم همان کادر فنی است و بازیکنان هم کما بیش همان بازیکنان هستند، اما بازی‌های‌مان کاملاً متفاوت هستند. امسال بازی برگشت در خانه ما برگزار می‌شود.

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از ساعت 22:30 امشب به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgon2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: ترجیح می‌دهم قهرمان اروپا شویم

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ و منچسترسیتی
رقابت هالند و مولر در خط حمله دو تیم؛