تاریخ انتشار: 1395/09/09 17:46
کد خبر: 246165

احمد جمشیدیان: می خواهم یک سالی را در کنار خانواده ام و در شهر خودم باشم

از جمع بازیکنان اصفهانی که از فوتبال بدون آنکه حقشان را بگیرند و هیچ کس یادی از آنها نکند کنار بکشند احمد جمشیدیان را هم باید نام برد.
احمد جمشیدیان: می خواهم یک سالی را در کنار خانواده ام و در شهر خودم باشم

به گزارش فرتاک ورزشی، او سال گذشته در تیم پاس همدان با تمام قوا برای این تیم زحمت کشید، گلزنی کرد و دلسوزانه با تغییر و تحولات این تیم کنارآمد اما اکنون با گذشت 3، 4 ماه از رقابت‌های لیگ یک و لیگ‌برتر هیچ کس یادی از او نمی‌کند گرچه او هم به مانند محرم نویدکیا و هادی عقیلی تصمیم به ارتقای فوتبالش در زمینه مربیگری دارد مشغول گذراندن کلاس‌های بین‌المللی مربیگری است و همچنین در کنار خانواده روزها را یکی پس از دیگری می‌گذراند.

صحبت‌های او را درباره کناره‌کشی و اتفاقاتی که در طی این چند سال فوتبالی‌اش افتاده را در زیر بخوانید:

اوضاع به نحوی شد که هم هادی عقیلی و محرم نویدکیا از سپاهان دور شدند و در حال حاضر آن نسل سابقه که سپاهان را در لیگ‌برتر درخشاندن دیگر نیستند. امیدوارم نسل جدید و اتفاقات خوبی برای این تیم در راه باشد، همه چیز مثل هندوانه در بسته است. 

مهمترین چیزی که لازمه قهرمانی است، شخصیت قهرمانی است که سپاهان آن را نیز دارد، وقتی شما شخصیت را داشته باشید می‌توان گفت 50درصد راه را رفته است که این را سپاهان دارد. بازیکنان که در این تیم حضور پیدا کردند، جام‌هایی که چه در لیگ قهرمانان و چه لیگ‌برتر گرفته‌اند همه این‌ها باعث می‌شود که سپاهان را یک قدم جلوتر از اکثر رقبا کند؛ اما فقط اسم نیست. اگر سپاهان 10، 15 سال است که جزو یکی از برندهای مطرح ایران و حتی آسیا شده استقلال و پرسپولیس 30، 40 سال است که برند هستند خیلی موفق نبوده‌اند اما اگر دیده باشید طی سال‌های گذشته خیلی موفق نبوده‌اند. 

با توجه به اینکه سپاهان این برند و کیفیت را دارد و یک مربی باسابقه قهرمانی دارد و بازیکنان جوان و مستعد را آورده توانایی قهرمانی و مدعی بودن را دارد اما به هر حال این قهرمانی روی آن حک نشده است. شما اگر نگاه کنید می بینید که منچستریونایتد از سرمربی، سهامدار و همه را تغییر داد و خیلی بیشتر از زمان گذشته هم هزینه کرد اما آن منچستری که گذشته بوده نشده است. برعکس این موضوع هم بوده خیلی از تیم‌ها آمدند تغییرات دادند و نتیجه گرفتند. 

خیلی فوتبال را دنبال نمی‌کنم، بازی‌ها را می‌بینم اما به آن صورت دنبال نمی‌کنم چون تصمیم گرفتم رسما بازنشسته شوم و به زودی هم نامه خداحافظی‌ام از فوتبال را منتشر خواهم کرد. خیلی در این مدت نه فوتبال نگاه کردم و نه دنبال کردم اما کمابیش لیگ یک را دنبال کردم، این را می‌دانم که لیگ یک امسال جذاب‌تر از گذشته در صدرجدول شده است، تیم‌های پرطرفداری مثل سپیدرود صدرنشین است و امیدوارم تیم‌های ریشه‌دار و پرطرفدار به لیگ‌برتر بازگردند. 

دوره مربیگری C آسیا را سال گذشته گذراندم و در آن کلاس‌های شاگرد اول شدم و برای کار سرمربیگری به تیم‌های لیگ دو پیشنهاد داشتم. در اولین دوره کلاس‌های B آسیا شرکت خواهم کرد. اما می‌گویم باید به خودمان فرصت بدهیم و یک ریکاوری فکری کنیم و بعد از گذشت یک زمان دوباره با قدرت در مقام بالاتر در فوتبال حاضر شوید بهتر است. این‌طور نیست که در فوتبال باید همه‌اش بازی کرد باید گاهی از بازیکنی دور شوی تا به چیزی که مدنظرت هست برسی. می خواهم یک سالی را در کنار خانواده ام و در شهر خودم باشم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjkq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاریخ برای پاس تکرار می شود!