تاریخ انتشار: 1395/09/06 21:10
کد خبر: 246744

تحلیل بازی شهرداری همدان-پاس همدان/ داور بازی هردو تیم راخراب کرد

اولین هفته از دور برگشت لیگ دسته دوم کشور با انجام یک بازی درهمدان دنبال شد ودو تیم شهرداری وپاس در دربی همدان به مصاف هم رفتند که در پایان شهرداری تیم پیروز میدان بودوانتقام دور رفت را گرفت.
تحلیل بازی شهرداری همدان-پاس همدان/ داور بازی هردو تیم راخراب کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان گل محمدی بازی را خوب شروع کردند ودرهمان دقایق نخست میتوانستند به گل برسند اما رفته رفته پاسیها بازی را به تعادل کشیدند وحتی در بعضی دقتیق برتری محسوسی داشت.

مهدی هسگری در دقیقه 33 از غفلط مدافعان پاس نهایت بهره رابرد در محوطه جریمه صاحب توب شد که با یک ضربه نچندان محکم وروازه پاس را گشود تا شهرداری نیمه اول را با برتری بپایان برساند.

باشروع نیمه دوم بازی شکل وشمایل بهتری گرفت ودرحالی که دوتیم بدنبال ارایه بازی خوب بودند داور کم تجربه این دیدار بازی را به جنجال کشید وبا سوتهای پراشتباه تنش را بر بازی حاکم کرد در این بازی که هرلحظه بوی خشونت میگرفت داور بارها از کارتهای رنگارنگ خود استفاده کرد ودو بازیکن راهم اخراج کرد که سهم هرتیم یک اخراجی بود .

پاس که برای تغییر نتیجه تلاش میکردبرخلاف جریان بازی گل دوم راهم خورد ومهدی عسگری ستاره بی چون وچرای میدان باعبور از مدافع مستقیم خود در یک مصاف تک به تک با غلامی سنگربان پاس موفق شد گل دوم را هم به نام خود ثبت کند تا شکست دور رفت جبران شود.

اخراج خسروی وسپس بختیاری بازی را به جنجال کشید اما پاس که شکست را قبول نداشت بر شدت حملات خود افزودودر دقیقه 87 احتظاظی روی کعبی مرتکب خطای پنالتی شد وسید جمال معصومی اختلاف را به حداقل رساند تا پاس بازهم ناکام باشد واز کورس مدعیان فاصله گرفت.

شهرداری هم با این پیروزی 20 امتیازی در صف مدعیان باقی ماند.

ترکیب شهرداری همدان:

داوداژدری/هادی بلوری(تیمورشکری90)/کاظم صالحی/حامدبختیاری/صادق بوستانی/مجیدشعبانی/پیمان حشمتی/حسن ذوالفقاری(محسن وفایی 64)/رسول رضایی(پیمان احتظاظی83)/مهدی عسگری/حسین زرین چنگ

مربی هادی گلمحمدی

ترکیب پاس همدان:

امیدغلامی/مرتضی کرمی/مسعودرمضانی(فرشادقاسمی77)/وحیدجلالی نیا/رضااطاقی/سیدجمال معصومی/مجیدخمیس/میلادجان جان(محمدرضامولایی67)/امین کعبی/رامین خسروی/رضاحاتمی(مهدی زارعی55)/

مربی رضا طلایی

نویسنده: "سلیمان رحیمی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpvw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری همدان-پاس همدان/ دربی همدان را پاس میبرد یا شهرداری؟!