تاریخ انتشار: 1395/06/18 11:49
کد خبر: 262665

طاهری از "پادوانی" و فسخ قراردادش می گوید

 طاهری از "پادوانی" و فسخ قراردادش می گوید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،محسن طاهری با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شرایطی که لئوناردو پادوانی داشت، اینجانب به عنوان نماینده هیئت مدیره در باشگاه و همراهی مهندس باقریان موظف شدم با توجه به مصالح باشگاه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: پادوانی امسال با ما قرارداد داشت و با توجه به عدم نیاز سرمربی تیم فوتبال باید با وی توافق می کردیم که در نهایت با اعلام نیاز چند باشگاه از جمله استقلال تهران و تمایل پادوانی برای پیوستن به این تیم، مسیرمان برای فسخ قرارداد و عملیاتی نمودن خواسته هایمان محقق شد.

 

عضو هیات مدیره سپاهان همچنین با توجه به عدم رضایت های متقابل باشگاه و پادوانی از همدیگر اظهار داشت: در ابتدا برای فسخ قرارداد با پادوانی به توافق نرسیدیم و با توجه به اعلام کتبی حضور نامبرده در تیم، شاهد ناهماهنگی هایی بودیم و این بازیکن هم به جهت شرایط سال قبل از باشگاه گله مند بود که این موضوع با توجه به لایحه هایی برای فیفا آماده و در شرایط اولیه اجرایی قرار گرفت.

 

پادوانی افزود: پس از برگزاری جلسه مشترک و انجام توافق نهایی برای فسخ قرارداد، دو طرف به این نتیجه رسیدند که بهتر است موضوعات دو طرفه و دوستانه حل شود و از شکایات صرف نظر شود و در نهایت این اتفاق افتاد و با درنظر گرفته همه شرایط و خواسته های باشگاه و شروط هیئت مدیره،فسخ قرارداد انجام شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qk66p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره پیراهن عجیب و غریب بازیکن جدید استقلال