تاریخ انتشار: 1396/04/18 16:12
کد خبر: 197389

کفاشیان: فقط تاج می‌تواند در همه امور دخالت کند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تنها کسی که می‌تواند در همه امور دخالت کند رئیس فدراسیون است و بقیه بخش‌ها باید در حوزه کاری خود قدم بردارند و کار کنند.
کفاشیان: فقط تاج می‌تواند در همه امور دخالت کند

علی کفاشیان در مورد جانشینی ساکت به جای اسدی اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد ریاست فدراسیون که قرار بود تغییراتی را در کادر اجرایی فدراسیون فوتبال داشته باشیم و با توجه به اینکه احتمال برخورد‌های بیشتر در یک سال آینده وجود داشت، مقرر شد به شکل جدیدی ساکت که وظایف مدیریت تیم‌های ملی را بر عهده دارد در سمت سرپرستی دبیرکلی هم همان وظایف را انجام دهد.

وی ادامه داد: تصمیمات جدید در هیئت رئیسه مورد بحث قرار گرفت و مورد تایید هیئت رئیسه قرار گرفت. در حال حاضر تمام تیم‌های ملی در بهترین شرایط خود هستند و فوتبال ما هم در نهاد‌های بین‌المللی نمایندگان زیادی دارد، بنابراین فضا تنش‌های داخلی را نمی‌پذیرد و باید یک هماهنگی یکسان را داشته باشیم و این هم حق رئیس فدراسیون است.

کفاشیان گفت: به همین دلیل مذاکراتی را با اسدی داشتیم و با او تفاهم کردیم که از زحماتش تشکر شود و رضایت کامل از وی هم وجود دارد و از این پس اسدی به عنوان مشاور در برخی امور کمک کند و ساکت سرپرست دبیرکلی شود. هرکسی در هر بخشی فقط باید کار‌های اجرایی خودش را انجام دهد و نباید در سایر موارد دخالت کند. تنها کسی که می‌تواند در همه امور دخالت کند رئیس فدراسیون است و بقیه بخش‌ها باید در حوزه کاری خود قدم بردارند و کار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlxrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نشست خبری تاج و «بورلانئو» برگزار می‌شود