تاریخ انتشار: 1396/06/12 19:11
کد خبر: 185141

گفت و گوی برانکو از آمدن عالیشاه تا حضور دژاگه در پرسپولیس

برانکو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
گفت و گوی برانکو از آمدن عالیشاه تا حضور دژاگه در پرسپولیس

بعد از تمرین امروز عصر پرسپولیس ، برانکو در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

سرمربی سرخ پوشان پایتخت در پاسخ به این سوال که طی چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر حضور دژاگه در پرسپولیس در رسانه های دیده شده است، آیا این موضوع صحت دارد یا نه، گفت: در این که اشکان دژاگه بازیکن و گذشته خوبی دارد و کاپیتان تیم ملی است شکی وجود ندارد ولی فصل نقل و انتقالات تمام شده و بازیکنان بالای بیست و سه سال ما تکمیل است و امکان جذب وجود ندارد.

برانکو در ادامه در پاسخ به این سوال که در مورد عالیشاه و بعد از پایان خدمت او چه نظری دارد، گفت: در مورد پایان سربازی عالیشاه چون هنوز موعد آن نرسیده بهتر است در زمان خودش بهش توجه بشه و الان برای این مورد زود است سخن بگوییم.

وی درباره اینکه دو روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان تیمش باید در لیگ و برابر گسترش قرار گیرد و برنامه‌شان برای این مساله چیست گفت: متاسفانه تنها دو روز وقت دارم و نمی دانم غیر از آن چه زمانی می توانستیم بازی کنیم. ما پیشنهاد داده بودیم پیش از این تاریخ بازی کنیم اما توافق و حمایت نشد. الان شرایط ما خیلی بغرنج می شود و هیچکس دو روز بعد از تیم ملی بازی نمی کند. من اکنون نمی دانم بعد از آن در جام حذفی و ادامه مسابقات چطور خواهد شد. برنامه حضورمان در آسیا همه چیز را تغییر و تحت شعاع قرار داده است.

برانکو در واکنش به این سوال که الاهلی به عنوان حریف آنها بعد از این دیدار فرصت استراحتی 5 روزه داشته و در سمت مقابل اما پرسپولیس باید ضمن رفت و برگشت به تبریز، باید خود را مهیای سفر به دوبی و بعد از آن ابوظبی کند گفت: بعد از بازی من با مربی آنها صحبت کردم و در فرودگاه با هم بودیم. او 5 روز استراحت به شاگردانش داد و دو روز بعد از ما تمرینات خود را شروع کردند. آنها بازی دوستانه خواهند داشت و تا بازی با ما برنامه‌ای داخلی جز تیم ملی کشورشان ندارند که 8-7 بازیکن در تیم ملی دارند.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص بازگشت احمد نوراللهی گفت: او بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد. در خصوص الاهلی و حضورش می‌پرسید؟ نه، هنوز وضعیتش مشخص نشده اما جزو سهمیه ماست. او خیلی عالی تمرین می کند و منتظریم هر چه زودتر شرایط در اختیارش را داشته باشیم.

وی در خصوص فشردگی دیدارهای این تیم و 4 بازی در 15 روز گفت: باید ببینیم شرایط چطور است و بازیکنانم همه جوان هستند و ما بازیکن مسن نداریم. تنها بازیکن مسن ما کریم باقری است که به او بازی نخواهم داد و تحت فشار نمی گذارم.

برانکو ایوانکوویچ در پایان با اشاره به عملکرد محمد انصاری در قلب دفاعی تیم ملی و پستی که او اولین بار از این بازیکن سود برد گفت: انصاری در کنار ملی پوش بودنش بازیکن بسیار و بسیار مهمی برای ماست. دومین سالی است که با کیفیت بالا خودش را نشان می دهد و هنوز هم جای پیشرفت خواهد داشت.

 

خبرنگار: میثم سعادتی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnpo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جنجال شماره 2 پرسپولیس؛ ستاره خط خورد؟