تاریخ انتشار: 1397/08/15 00:35
کد خبر: 123041

برنامه نود مجددا روی آنتن رفت

عادل فردوسی‌پور بعد از چهار هفته وقفه مجددا در حال اجرای برنامه نود است.
برنامه نود مجددا روی آنتن رفت

برنامه نود که آخرین بار در شانزدهم مهرماه با حضور سید جلال حسینی پخش شده بود، پس از چهار هفته دوباره از ساعت 22:55 امشب(چهاردهم آبان ماه) روی آنتن شبکه سه رفته که تماشای دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در مدارس، حواشی هفته دهم لیگ برتر و ... ازجمله بخش‌های این برنامه است.

* نظرسنجی

مخاطبان برنامه نود می‌توانند در پاسخ به سوال «آیا پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌شود؟»، یکی از گزینه‌های «بله» یا «خیر» را انتخاب و ارسال کنند.

09

 

* آنچه در برنامه نود امشب (97/8/14) می‌بینید:

 

- شکست در ژاپن و گام آخر در آزادی؛ بازی مرگ و زندگی پرسپولیس در خانه.

- شنبه فوتبالی در مدرسه‌ها.

- ماجرای کودکی که یک شبه دیبالای ایرانی شد.

 

* کلیپی از لحظات جذاب بازی‌های آسیایی پرسپولیس که صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد، با حضور علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا و ... پخش شد که در آن برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد: «به بازیکنان و هوادارن‌مان اطمینان دارم و انتظار دارم که پس از مسابقه همه شادی کنند.»

 

* عادل فردوسی‌پور با صحبت‌های اعتراضی به نحوه بلیت‌فروشی دیدار برگشت پرسپولیس برابر السد و همچنین بازی روز شنبه آینده فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنترلز اشاره کرد و پس از آن یاد و خاطره زنده یاد بهرام شفیع را زنده نگه داشت.

 

* خلاصه‌ای از دیدار رفت تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن(2) پرسپولیس ایران(0) در فینال لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

 

* گزارشی به امیرمحمد علامه، فوتبالیست نوجوان اهل دهدشت کهگیلویه و بویراحمد که علاقه‌مند به دیبالا، ستاره یوونتوس است و با کلیپ و شادی گل خود شهرت جهانی پیدا کرد، اختصاص داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq8lj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به جدول پخش بازی‌ها در برنامه نود دوشنبه 14 آبان

اختصاصی/ پای تاج هم به پرونده فردوسی پور باز شد
با شکایت مدیر باشگاه گرجستانی؛