تاریخ انتشار: 1395/12/22 16:29
کد خبر: 223489

خطرناک‌ترین بازیکن بنیادکار را بشناسید

تیم بنیادکار دو دیدار گذشته خود را با دو شکست پشت سر گذاشته است؛ با این حال چند بازیکن این تیم نمایش های خوبی داشته اند.
خطرناک‌ترین بازیکن بنیادکار را بشناسید

بنیادکار اولین دیدار خود را در خانه تیم الاهلی انجام داد و با دو گل مغلوب این تیم شد. آنها در دیدار بعدی خود میزبان تیم قدرتمند و پرستاره العین بودند و اگر پنالتی دقایق پایانی عمر عبدالرحمن ستاره العینی‌ها نبود، نماینده ازبکستان می توانست حداقل با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کند. با این حال بنیادکار در مقابل العین نمایش خوبی داشت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میهمان خود شد.


نگاهی به نقاط قوت نماینده ازبکستان


خامداموف: شاگردان مجتبی حسینی در دیدار برابر بنیادکار باید توجه ویژه ای به این بازیکن داشته باشند؛ بازیکنی که در دیدار برابر الاهلی با وجود شکست تیمش نمایش خوبی ارائه داد و 6 بار با ارسال ها و حرکات خود در کناره ها بازیکنان هم تیمی را در موقعیت گلزنی قرار داد. خامداموف همچنین 3 بار در مقابل الاهلی شوتزنی کرد و دقت پاس هایش 77 درصد بود. وینگر چپ تیم بنیادکار در دیدار برابر العین نیز به نمایش خوب خود ادامه داد و اگرچه مثل دیدار برابر الاهلی در ایجاد موقعیت های گلزنی آنچنان موفق نبود ولی زننده گل تساوی بخش نماینده ازبکستان بود و دقت پاس هایش در مقابل العین 83 درصد بود. خامداموف همچنین در اولین دیدار لیگ ازبکستان موفق به زدن گل 3 امتیازی برای تیمش شده تا نشان دهد با قرار گرفتن در جریان مسابقات عملکردش هم بهتر خواهد شد.


مدافعین کناری ازبک ها: نماینده ازبکستان در 2 دیدار گذشته خود نشان داده که برنامه ویژه ای برای استفاده از فضاهای کناری دارد و به همین دلیل هم دو مدافع چپ و راست این تیم نقش مهمی در ایجاد حملات دارند. البته ذوب آهنی ها خوش شانس هستند که مدافع چپ این تیم "کومیلو" در دیدار برابر العین اخراج شده و نمی تواند تیمش را همراهی کند.


مهاجمین هدف ازبک‌ها :نرماتوف بازیکنی بود که در دیدار اول نماینده ازبکستان مقابل الاهلی عربستان به میدان رفت و ناموفق بود. سرمربی بنیادکار در دیدار بعدی خود مقابل العین از سِمیرتان استفاده کرد و این بازیکن نیز با ارائه یک نمایش قابل قبول موفق به زدن یک گل نیز شد و انتظار بر این است که در مقابل ذوب آهن نیز از این بازیکن استفاده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qr76a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


AFC به داوران تذکر جدی داد