تاریخ انتشار: 1395/11/28 13:35
کد خبر: 228765

خامس: می خواهم برای سال های بیشتری در رئال مادرید بمانم

خامس رودریگز برخلاف انتظار، شب گذشته در ترکیب ثابت تیم زیدان مقابل ناپولی قرار گرفت و نمایش خوبی ارائه کرد.
خامس: می خواهم برای سال های بیشتری در رئال مادرید بمانم

به گزارش فرتاک ورزشی، هافبک کلمبیایی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در نیم فصل دوم بیشتر مورد توجه زیدان قرار گرفته و شب گذشته نیز ۷۵ دقیقه بازی کرد. او در پایان بازی گفت: سه گل مقابل حریفی سخت به ثمر رساندیم و شایسته این پیروزی بودیم. به تیم برای کسب پیروزی کمک کردم، و کمک کردن همیشه با گلزنی یا پاس گل دادن همراه نیست، و برنابئو نیز کمک های من را به رسمیت شناخت. خوب کار می کنم و در بهترین فرم بازی خود هستم، و یک نمایش خوب از همه بازیکنان تیم بود.

وی افزود: فکر می کنم همه چیز خوب پیش می رود، رئال مادرید باشگاه بزرگی است و همیشه می خواستم که اینجا باشم. چیز های خوب و بد همیشه اتفاق می افتد اما می خواهم برای مدتی طولانی تر اینجا بمانم. همیشه برای بازی تمرین می کنم و می خواهم اینجا باشم. بازیکنان همیشه می خواهند بازی کنند، حالا من زمان بازی بیشتری در اختیار دارم و همه چیز به آرامی در حال تغییر است.

هافبک ۲۵ ساله مادریدی ها در ادامه به تمجید از زیدان پرداخت و گفت: او خوب است، یک مربی عالی و بسیار با استعداد است. قبلاً در مورد موضوعات مشخصی با او صحبت کرده ام و نمی خواهم در این مورد صحبت کنم.

بازی برگشت در ایتالیا: همه ما می دانیم که در لیگ قهرمانان نمی توان آرام شد و با قدرت وارد میدان شدیم. هنوز یک بازی در زمین حریف باقی مانده، و بازی در آن ورزشگاه سخت است و نمی توانیم آسوده خاطر باشیم چون بازیکنان فوق العاده ای دارد. باید با جدیت و جنگندگی به ناپل برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrne8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکلات زیدان برای مقابله با ناپولی