تاریخ انتشار: 1395/11/13 15:03
کد خبر: 232065

با فرکی نه، اما با اطرافیانش مسئله داشتم

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: من با خود فرکی مشکلی نداشتم اما با اطرافیانش مشکلات زیادی داشتم.
با فرکی نه، اما با اطرافیانش مسئله داشتم

به گزارش فرتاک ورزشی، ابراهیم شکوری در مورد جدایی‌اش از تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: بر خلاف میل باطنی‌ام قرارداد 2 ساله‌ام را با سایپا فسخ کردم و کل مطالبات فصل آینده و 40 درصد از فصل جاری را بخشیدم. 

وی ادامه داد: به خاطر باشگاه سایپا این کار را انجام دادم و نه شخص خاصی. سایپا امسال 15،16 بازیکن جدید گرفته و اول فصل برای کسب سهمیه بسته شده اما الان که جایگاه خوبی در جدول ندارد. 

مدافع پیشین تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که آیا با حسین فرکی به مشکل خورده بود، گفت: من با خود فرکی مشکلی نداشتم اما با اطرافیانش مشکلات زیادی داشتم. متأسفانه اطرافیان آقای فرکی خیلی مسئله ایجاد می‌کنند. من به عنوان یک کوچکتر به آقای فرکی توصیه می‌کنم در انتخاب دستیارانش بیشتر دقت کند. 

شکوری افزود:‌ من کوچکتر از این هستم که خودم را با محرم نویدکیا مقایسه کنم اما دقیقا همان مشکلی که نویدکیا با فرکی و دستیارانش داشت من هم داشتم. واقعا وقتی خیلی از مسائل را دیدم نتوانستم جلوی خودم را بگیرم. در نهایت برای سایپا آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد اینکه برای ادامه فوتبالش چه تصمیمی دارد هم عنوان کرد: فعلا که بازیکن آزاد هستم و باید ببینم در آینده چه پیش می‌آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qry8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبال اردبیل با سقوط به لیگ دسته سه کشور نابود خواهد شد