تاریخ انتشار: 1395/11/13 13:04
کد خبر: 232103

فوتبال اردبیل با سقوط به لیگ دسته سه کشور نابود خواهد شد

سرمربی نماینده فوتبال اردبیل گفت: در صورت سقوط نماینده فوتبال اردبیل به لیگ دسته سه کشور، فوتبال اردبیل نابود شده و برای احیای مجدد به چندین سال زمان نیاز خواهد داشت.
فوتبال اردبیل با سقوط به لیگ دسته سه کشور نابود خواهد شد

به گزارش فرتاک ورزشی، جمال پیله‌ور، بعد از باخت نماینده فوتبال اردبیل در یک بازی خانگی اظهار کرد: یکی از بخش‌های خصوصی جهت تیم‌داری در فوتبال اردبیل اعلام آمادگی کرده و آماده تحویل گرفتن این تیم است ولی مسؤولان، همکاری لازم را انجام نمی‌دهند و قرارداد مذبور امضا نمی‌شود و از سوی دیگر خود نیز حمایت‌های لازم را انجام نمی‌دهند و این عوامل همگی دست به دست هم می‌دهد تا وضعیت تیم روز به روز بدتر از گذشته شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی پیش آمده در باشگاه، تصمیم گرفتیم تا زمانی که وضعیت تیم به طور کامل مشخص نشود، از حضور در ادامه مسابقات خودداری کنیم و اگر وضعیت همچنان این‌گونه ادامه داشته باشد در سه بازی آینده در مقابل حریفان خود قرار نخواهیم گرفت.

سرمربی نماینده فوتبال اردبیل تصریح کرد: تا بدین جای کار مربیان، کادر فنی و بازیکنان از آبرو و حیثیت خود هزینه کرد‌ه‌اند و در طول هفته‌های گذشته با تمام کمبودها و مشکلات مختلفی که در کنار تیم بوده کنار آمدند و هم‌اکنون زمان حمایت و کمک مسؤولان استانی است و اگر وضعیت تیم این‌گونه باقی بماند حضور در مسابقات باقی‌مانده صلاح نخواهد بود.

پیله‌ور یادآور شد: کادر فنی، بازیکنان، عوامل اجرایی و پشتیبانی تیم، مالک باشگاه و بخشی که از طریق آن پیگیر مطالبات خود باشند را نمی‌شناسند و نمی‌دانند که از چه طریقی پیگیر مسائل و مشکلات مالی و قراردادی خود باشند و به دلیل عدم امکان دریافت مطالبات خود در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: در فصل آینده با کمتر شدن تیم‌های حاضر در لیگ دسته دو خرید امتیاز تیم در این لیگ نیز به مقدار بسیار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و اگر نماینده استان به لیگ دسته سه فوتبال کشور سقوط کند برای مدت زمان طولانی اردبیل به دور از سطح اول فوتبال کشور خواهد بود و افت محسوسی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

سرمربی نماینده فوتبال اردبیل گفت: به دنبال بارش برف، تأخیر در برگزاری مسابقه و تعویق یک روزه آن آسیب بزرگی به ما زد، زیرا با تأخیر ایجاد شده، تیم مقابل یک روز بیشتر استراحت کرده و با آب و هوای استان نیز خود را تطبیق داد و محل مسابقه نیز با تغییر از زمین چمن طبیعی به چمن مصنوعی باعث برهم خوردن معادلات شد و تیم میهمان به دلیل انجام تمرینات و مسابقات خود در زمین چمن مصنوعی از آمادگی بیشتری برای بازی در این چنین زمین‌هایی برخوردار بود.

پیله‌ور افزود: تیم مقابل از شخصیت تیمی بسیار بالایی برخوردار بود ولی کسب هر سه امتیاز این مسابقه حق ما بود و با بدشانسی نتوانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم و با کسب این نتیجه وضعیت خود را در جدول مسابقات پیچیده‌تر کردیم و باید برای کسب نتایج مناسب به هفته های آینده دل‌خوش باشیم.

وی عنوان کرد: با وجود این‌که در یک بازی خانگی حساس نتیجه بازی را واگذار کردیم و یک فرصت بسیار مناسب برای کسب پیروزی و بهتر کردن وضعیت تیم در جدول مسابقات را از دست دادیم ولی اگر روحیه و حمایت لازم توسط مسؤولان عملی شود حفظ امتیاز تیم در لیگ دسته دو فوتبال کشور دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربی نماینده فوتبال اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: سه بازی سخت در پیش رو داریم که هر کدام از آن‌ها برای فوتبال اردبیل یک فینال محسوب می‌شود و از دیدارهای باقی‌‌مانده تنها یک دیدار آن بازی خانگی خواهد بود و همین عامل باعث سخت‌تر شدن کار ما برای بقا خواهد شد، هر چند بازیکنان تیم امید خود را از دست نداده و تا آخرین لحظه امیدوار به کسب موفقیت و حفظ جایگاه تیم در لیگ دسته دو فوتبال کشور خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dogw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم پور: تساوی عادلانه بود/ داوری ها علیه ایرانجوان است

با رفتن مرزبان هیچ‌چیز درست نمی‌شود
گفت‌و گوی فرتاک ورزشی با علی اکبرزارعی ، کارشناس جوان فوتبال کشورمان