تاریخ انتشار: 1398/01/09 19:16
خونه به خونه 1 - گل ریحان 1
کد خبر: 105241

تساوی مدعیان صعود و سقوط/ چشم امید بابلی‌ها و کرجی‌ها به هفته‌های آینده

دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و گل ریحان البرز با تساوی خاتمه یافت.
تساوی مدعیان صعود و سقوط/ چشم امید بابلی‌ها و کرجی‌ها به هفته‌های آینده

دو تیم خونه به خونه و گل ریحان در هفته بیست و نهم لیگ آزادگان در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند.

شاگردان اکبر میثاقیان و مجتبی حسینی در حالی در هفته بیست و نهم لیگ آزادگان در بابل به مصاف هم رفتند که بابلی ها برای خروج از منطقه سقوط و کرجی ها برای ماندن در جمع تیم های مدعی صعود به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی داشتند.

با آغاز بازی، این بابلی ها بودند که با حمایت پرشور هواداران شان توپ و میدان را در اختیار گرفته و مزد این برتری را نیز با گل مهرداد حیدری گرفتند  و با برتری به رختکن رفتند. ولی پس از گل بابلی‌ها؛ کرجی ها حملات پر تعدادی را روی دروازه خونه به خونه پدید آوردند که در نهایت توانستند توسط مهدی نیایش پور با یک ضربه مهار نشدنی به گل تساوی دست یابند تا بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.

این تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نخورد و در حالی که در پایان بازی شاهد اعتراضات مداوم هواداران خونه به خونه نسبت به داوری بودیم، اما در نهایت دو تیم از نتیجه کسب شده رضایت داشته و باید دید در ادامه راه چه روندی را در پیش خواهند گرفت.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

خونه به خونه: رضا حیدری - علی هلیچی - محمود مطلق زاده - مجید جلالی فر - مهرداد حیدری - وحید نعمتی - پوریا پورعلی - سیدجواد شفیعی - سجاد جعفری - امید سام کن

گل ریحان: داوود نوشی صوفیانی - میرهانی هاشمی - پویا سیف پناهی - محمدعلی فرامرزی - فرید محمدی زاده - مهران امیری - محمود شفیعی - یاسر فیضی - مهدی نیایش پور - علیرضا ارجمندیان - مهرداد رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwlja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری پرگل خونه به خونه در دیداری دوستانه

اسماعیل کیانی: میثاقیان بهترین مربی لیگ است/ دوست دارم با مسی سلفی بگیرم
مصدومیت خودم، احمدی، قنبرپور و شوشتری خیلی تلخ بود؛