تاریخ انتشار: 1398/01/14 12:11
کد خبر: 104817

نور محمدی:تیم ته جدولی را هم نباید دست کم بگیریم!

مدافع تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش باید با دوندگی بالا و تلاش زیاد استقلال خوزستان را شکست دهد.
نور محمدی:تیم ته جدولی را هم نباید دست کم بگیریم!

حامد نورمحمدی درباره شرایط تیم پارس جنوبی قبل از دیدار با استقلال خوزستان عنوان کرد: با اینکه در بازی های گذشته نتایج چندان خوبی کسب نکردیم اما ما بازی های خوبی انجام دادیم و هرگز حق‌مان باخت نبوده است. ما در مصاف های گذشته می‌توانستیم حتی برنده باشیم یا نبازیم اما بدشانسی آوردیم. با این حال روحیه تیمی‌مان بالا است و انشاالله از این هفته دوباره استارت بردهایمان را می‌زنیم.

وی درباره عملکرد خط دفاع پارس جنوبی تاکید کرد: خط دفاع ما در این فصل بد کار نکرده. شما اگر نگاه کنید ما حتی بازی‌هایی که باختیم را با کمترین اختلاف گل واگذار کردیم و این نشان دهنده ساختار دفاعی خوبمان است. امیدوارم در آینده از این هم کم اشتباه تر باشیم و بتوانیم رتبه خوبی در جدول از آن خود کنیم.

مدافع پارس جنوبی با اشاره به دیدار با استقلال خوزستان گفت: این مسابقه بازی سختی برای ما محسوب می‌شود. هرگز نباید اینطور تصور کنیم که چون استقلال خوزستان انتهای جدول است، به راحتی این تیم را شکست می‌دهیم و کار راحتی داریم. قطعا باید‌ بجنگیم و دوندگی خوبی داشته باشیم تا موفق شویم. انشاالله مشکل خاصی پیش نیاید و با برد در بازی روز جمعه هواداران را خوشحال کنیم.

نورمحمدی درباره مشکلات مالی پارس جنوبی تاکید کرد: دیگر همه می‌دانند که ما قبل از عید پولی دریافت نکردیم. به هر حال مسئولان باشگاه قول دادند تا هفته آینده دریافتی داشته باشیم و انشاالله این اتفاق رخ بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwnvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع پارس جنوبی: باخت به پرسپولیس روی تیم تاثیر منفی گذاشت