تاریخ انتشار: 1395/06/22 19:35
کد خبر: 261865

برانکو:غرور در دربی به ما ضربه می زند/طاهری برود، ما هم رفتنی هستیم

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی دیروز بین 2 تا از بهترین تیمهای ایران برگزار می شد
برانکو:غرور در دربی به ما ضربه می زند/طاهری برود، ما هم رفتنی هستیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: 

قبل از هر چیزی باید عرض کنم بازی که انجام دادیم همان طور که اعلام کردم ما برای هر بازی برای برد می رویم اما طبیعی است که خیلی سخت بود. من خیلی راضی هستم از یک امتیاز دیروز چون حریف خیلی سختی داشتیم و هواداران خیلی پرشوری داشت. طبیعی است این بازی بین دوتا از بهترین تیمهای حال حاضر ایران برگزار می شد.

 

وی افزود: 

 

از طرف دیگر هم به هر حال یک ماه بود لیگ تعطیل بود. شش بازیکن ما در تیم ملی بودند. برنامه تیم ملی متفاوت با برنامه ما بود. دو روز قبل ازبازی کل بازیکنان ما جمع شده بودند و عملا یک بازی داشتیم که همه بازیکنان حاضر بودند. به خاطر همین عرض کردم که از نتیجه بازی راضی هستیم. از نحوه کار بازیکنان نیز راضی هستیم. طبیعی است که ما می خواهیم که بهتر باشیم و بهتر هم خواهیم بود. تراکتورسازی رقیب ماست. حیف که این بازی در استادیوم بزرگ برگزار نشد. چون فوتبال با هواداران جذاب می شود. شاید تراکتورسازی کمی بهتر از ما بود اما ما هم استحقاق یک امتیاز را داشتیم.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار کاپ، مبنی بر 2 بازی سخت دیگر مقابل استقلال و سپاهان تصریح کرد: 

 

سه بازی پشت سر هم هستند. یک رقابت بسیار بزرگ داریم و به هر حال الان برنامه بازی هایمان آماده است اما خوشحال هستیم که بتوانیم تماشاگران مان را خوشحال نگه داریم.

 

برانکو درباره وضعیت وحید امیری گفت: 

 

مصدومیت او خیلی بهتر از قبل شده و روز به روز بهتر خواهد شد. الان نمی توان گفت که کی به شرایط بازی می رسد.

 

وی درباره اتفاقات روز گذشته در ورزشگاه تراکتورسازی افزود: 

 

تبریزی ها تلاش می کنند که زمین اصلی شان را آماده کنند. که هم تراکتورسازی هم گسترش و هم ماشین سازی بتوانند از آن استفاده کنند. طبیعی است شرایطی که دیروز بازی برگزار شد شرایط مناسبی نبود ولی این وضعیت را درک می کنیم. همیشه هم تماشاگرانی هستند که واکنش نشان می دهند. در استادیوم های بزرگ هم وقایع بد پیش می آید.

 

 سرمربی پرسپولیس درباره صدرنشینی تیمش گفت: 

 

من بابت این جمله تشکر می کنم اما مهم خود بازیکنان هستند. آنها هستند که درباره نتیجه تصمیم می گیرند ما فقط اینجا هستیم که به آنها کمک کنیم اما تصمیم گیرنده نهایی آنها هستند و تا به حال هم راضی بودیم.

 

برانکو درباره غرور احتمالی بازیکنانش در دربی بیان داشت: 

 

این را خیلی خوب حس کردید. در واقع همین غرور می تواند یک خطر بالقوه برای هر تیمی باشد. در حال حاضر می تواند واقعا خطرساز باشد اما مهم نیست که کی ته جدول است و کی بالای جدول. دربی مساله اش جداست و دربی یک مسابقه خاص است اما شما خوب حس کردید که می تواند این غرور به وجود بیاید و بازیکنان به خاطر موقعیت شان در جدول مغرور شوند. من در دربی های مختلف شرکت داشتم. اما ممکن است این غرور برای بازیکنان به وجود بیاید. ما تلاش می کنیم که به اینجا نرسد. آخرین بار که دربی انجام دادیم پرسپولیس برای بقا می جنگید و استقلال برای قهرمانی اما هردو دربی را پرسپولیس برد. نمیشود نتیجه را تعیین کرد.

 

وی در پاسخ به سوال کاپ درباره نیمکت نشینی رضاییان و نوراللهی گفت: 

 

قبول دارم که نوراللهی خیلی بازیکن خوبی است ولی شما بگویید چه کسی را بیرون بگذارم و نورالهی را جایگزین کنم؟

 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد خوب خط دفاعی این تیم خاطرنشان کرد: 

 

خانه را باید از اساس ساخت و تیم را هم باید فوندانسیونش را قوی کرد. ما هم باید بازی در فاز دفاع را تقویت کنیم. این مقررات کار است که باید این طور باشد. پارسال شرایط طوری بود که آن طور شد. ما که نمی خواستیم گل بخوریم ولی اتفاق می افتد. امسال خط دفاع مان خوب است.

 

وی درباره اینکه گفته می شود طاهری تهدید به استعفا کرده است، گفت: 

 

من نمیدانم ماجرا چیست. ولی وقتی آقای طاهری به اینجا رسیده که این جمله را مطرح می کند معلوم است که خیلی ناراحت شده و مایوس است از مسائلی که پیش آمده است. ترسم از این است که اگر این اتفاق بیفتد کل برنامه های پرسپولیس به هم بریزد. این به این معنی خواهد بود که همه ما خواهیم رفت.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که مگر شما با باشگاه قرارداد ندارید، بیان داشت:

 

یک توافقاتی وجود دارد، اهداف مشترکی هم است. ما اهداف را با هم ترسیم کردیم.

 

وی در پایان درباره تعطیلات لیگ افزود: 

 

شاید حتی اگر تعطیلی هم نبود ما می رفتیم و این بازی را می باختیم ولی صد در صد تعطیلات تاثیر دارد. طبیعی نیست که سه بازی کنیم و یک ماه تعطیل باشیم. اما مهم ترین مساله باز هم می گویم که تیم ملی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy5za

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده استعفای صوری طاهری از پرسپولیس