تاریخ انتشار: 1395/08/20 19:53
کد خبر: 249817

بررسی فرصت های قهرمانی در ایتالیا

آسیب پذیری یوونتوس فرصت برای قهرمانی فراهم کرده است.
بررسی فرصت های قهرمانی در ایتالیا

به گزارش فرتاک ورزشی، تا همین چند هفته پیش، کورس قهرمانی در ایتالیا یک طرفه تلقی می شد. آسیب پذیری یوونتوس نشان داده که تیم های دیگر هم می توانند نیم نگاهی به قهرمانی در ایتالیا داشته باشند.

قضیه یوونتوس

با 30 امتیاز از 12 بازی، با همین سرعت آن ها می توانند به امتیاز 95 برسند. بیانکونری نیمکتِ بسیار قدرتمندی دارد، با یک سیستم انعطاف پذیرِ 2-5-3 بازی می کند. تمرکز آن ها روی دفاع از بالا، بازی از کناره ها و تمام کنندگی دقیق است. آن ها چند تن از بهترین استعداد های فوتبال دنیا مانند دیبالا، هیگواین، پیانیچ و بونوچی را در اختیار دارند. درست است که از دو تیم شهرِ میلان شکست خوردند اما ناپولی را از پیش رو برداشتند. تا چند هفته آینده عیار تیمی آن ها بیشتر مشخص خواهد شد و آن ها بازی های سختِ دیگری برابر تورینو و رم را تجربه خواهند کرد.

قضیه رم

دو تن از بهترین گلزنان سری آ در این فصل در رم حضور دارند. ادین ژکو در کنار ایکاردی در صدر جدول گلزنان است و محمد صلاح با زدن 8 گل، پایینِ آن ها قرار گرفته. با این پتانسیل بزرگ در حمله رم می تواند پیروزی های بزرگی کسب کند، اما آن ها در مسابقه هایی کلافه می شوند. مثلا امپولی توانست در پایانِ اکتبر برابر آن ها کلین شیت کند، و فیورنتینا و تورینیو هم رم را شکست دادند. آن ها این شانس را دارند تا یک جابجایی قدرت را در لیگ رقم بزنند. کافیست تا 17 دسامبر به برد های خود ادامه دهند و بعد به دنبال پیروزی در بازی رو در رو برابر یووه باشند.

قضیه ناپولی

ناپولی جای هیگواین را به خوبی با میلیک پر کرد. اما از شانسِ آن ها او مصدوم شد و سرمربی را در وضعیت بدی قرار داد. معمولا یک مربی باید بتواند در یک فصل طولانی با این چالش ها کنار بیاید، اما اخیرا ناپولی عملکرد خوبی نداشته و ممکن است کورس قهرمانی را به تیم های دیگر واگذار کنند.

قضیه میلان

به نظر می رسد وینچنزو مونتلا میلان را از جمع مردگان بازگردانده. آن ها کند شروع کردند اما کم کم بازی آن ها شناور شد و حالا با قدرت جلو می روند. آن ها نیمکتِ قوی یووه یا کیفیتِ بالای رم را ندارند، اما به هر حال بازیکنانی مانند نیانگ، رومانیولی، دوناروما و باکا می توانند برای هر تیمی کلیدی باشند. مزیت میلان نسبت به تیم های بالایی این است که آن ها در وسط هفته ها در رقابت های اروپایی حضور ندارند. شاید در دراز مدت این بتواند به آن ها کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyaja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوری یک ماهه مدافع ملی پوش یوونتوس