تاریخ انتشار: 1395/06/29 13:10
کد خبر: 260589

شاگرد موردعلاقه برانکو در ترکیب پرسپولیس

وحید امیری،مهاجم گلزن سرخپوشان، بعد از دو هفته غیبت در ترکیب پرسپولیس می تواند برابر زردپوشان اصفهانی در ترکیب این تیم حضور یابد.
شاگرد موردعلاقه برانکو در ترکیب پرسپولیس

مهاجم گلزن سرخپوشان که تاکنون با گل های سه امتیازی خود 6 امتیاز برای پرسپولیس به ارمغان آورده به دلیل مصدومیتی که در دیدار تیم ملی برابر چین دچارش شد در دو دیدار اخیر این تیم غایب بود تا برانکو ایوانکوویچ از زهردارترین مهاجم تیمش در این فصل بی بهره باشد.

شماره 19 پرسپولیس که با توجه به خصوصیات تیم‌های سابق خود استفاده از تک فرصت ها را به خوبی آموخته، توانسته بود با کمترین فرصت سوزی نسبت به دیگر مهاجمان این تیم، دو گل حساس و 6 امتیازی برای پرسپولیس به ثمر برساند و غیبت او در دو دیدار اخیر شرایط سختی برای برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس به وجود آورد.

 

مهدی طارمی و علی علیپور که دو مهاجم پرسپولیس از فصل گذشته تاکنون محسوب می شوند علیرغم قابلیت های بالای فنی و تکنیکی در رقابت شدیدی با یکدیگر برای از دست دادن فرصت ها به سر می برند و بازگشت امیری می تواند این امیدواری را در بین هواداران پرسپولیس و البته برانکو ایوانکوویچ ایجاد کند که تیمش بعد از دو هفته تغییری در تعداد گل های زده این فصل ایجاد کند. او بعد از دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی هشتاد و سوم بدون مشکل به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد و با برطرف شدن تورم پایش اکنون می تواند یکی از 11 مرد برانکو ایوانکوویچ در میدان فولادشهر باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qymp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبرها از آخرین وضعیت مصدومان ارتش برانکو