تاریخ انتشار: 1395/08/07 11:59
کد خبر: 252565

ماجرای یک دعوای جدی شبانه در اردوی پرسپولیس!

خبر اختلاف طارمی و طاهری مهمترین خبر چند روز اخیر پرسپولیس بوده است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،مهدی طارمی که بعد از جنجال های ابتدای فصل سعی کرده بود سرش به کار خودش باشد ، ولی شب قبل از بازی با نفت آبادان با مدیر تیم بحثش شد و جنجال ساخت. ماجرا سر حضور در یک تیزر تبلیغاتی بود.

او و فرشاد حاضر نبودند درحالی که از شرایط اسپانسر و اتفاقات اینچنینی ، راضی نیستند ، در تیزر حاضر شوند و این رفتار و تمردشان ، حسابی طاهری را کفری کرده بود. قرمزها از ابتدای فصل چندان در دریافت مطالبات شان موفق نبودند و بعد از رفتن گودرزی از وزارت ورزش هم دیگر طاهری آن مدیر پر و پا قرصی نیست که هر نازی کند ، تشکیلات ورزش ، نازش را بکشد و برای قهر آقای سرپرست ، کل قرارداد مالی فدراسیون فوتبال و اسپانسرش هوا شود.

 برای همین بازیکنان هم حالا راحت تر انتقادات شان را می گویند. طاهری برای حضور این دو نفر در تیزر اصرار می کند و بازیکنان انکار. این طور که بانک ورزش و دیگر سایت های نزدیک به اخبار پرسپولیس نوشته بودند ، طارمی اردو را ترک می کند ، با وساطت به اردو بر می گردد و بعد محسن مسلمان عکسی از اتاقش می اندازد که طارمی آنجاست و در اردو مانده. وکیل طارمی هم ترک اردو را تکذیب می کند و تنها می ماند ماجرای خشم طاهری و اصرار او به برانکو برای نیمکت نشینی این دو بازیکن. باید دید این دعوا به کجا می رسد و این ماست مالی برای سرپوش گذاشتن روی یک اختلاف نچندان کوچک ، چه سرانجامی پیدا می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyxgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو:طارمی با ما یک ماه تمرین کرد با تیم ملی‌۳‌ماه!/پرسپولیس نیاز به تغییر ندارد