تاریخ انتشار: 1396/01/09 13:14
کد خبر: 220541

گیر سه پیچ طارمی برای زدن گل با ضربه قیچی

گیر سه پیچ طارمی برای زدن گل با ضربه قیچی

مهدی طارمی، همانقدر که در توپ‌های ریباند و استفاده از هر موقعیتی برای ضربه زدن به سمت دروازه حریف پیگیر است، بقیه اهدافش را هم پیگیرانه دنبال می‌کند. اهدافی مثل اصرار زدن ضربات پنالتی و قیچی، که اصلا برای هواداران پرسپولیس و تیم ملی جذاب نیست.

طارمی فصل پیش، یک تلاش ضعیف برای گلزنی با ضربه قیچی داشت. قیچی او آنقدر بد بود که سوژه شبکه‌های اجتماعی شد و آقای گل لیگ هم ترجیح داد چنین ریسکی را تکرار نکند. این فصل، اولین تلاش مهم او برای زدن گل تماشایی، به تیرک دروازه فولاد خورد و حسرت این صحنه باعث شد طارمی اصرار عجیبی روی زدن گل با ضربات قیچی داشته باشد.

او در بازی‌های پرسپولیس، یکی دو تلاش ناموفق برای گلزنی با ضربات قیچی داشت و به نتیجه نرسید. البته هر دو بار، توپ روی پای او نشست و ضربه‌اش به شکل خطرناکی به سمت دروازه حریف رفت. امروز هم طارمی یک بار با ضربه قیچی دروازه چین را تهدید کرد اما گل نشد. فعلا هیجان انگیز بودن قیچی‌های طارمی، باعث شده او با اصرار بیشتری زدن این ضربات را دنبال کند. اصراری که شاید، تا زدن یک گل، یا به احتمال زیادتر خراب کردن یک موقعیت عالی و ایجاد فشار و اعتراض تماشاگران ادامه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qz589

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی طارمی و یک آمار باورنکردنی