تاریخ انتشار: 1396/01/10 23:14
کد خبر: 220317

ونگر: اوزیل بهای ستاره بودنش را می دهد

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، معتقد است که دلیل انتقادهای زیادی از مسوت اوزیل این است که این هافبک آلمانی، ستاره اصلی توپچی ها محسوب می شود.​​​​​​​
 ونگر: اوزیل بهای ستاره بودنش را می دهد

آرسنال در حالی این هفته میزبان منچسترسیتی خواهد بود که در 6 بازی از 9 دیدار اخیرش در همه رقابت ها شکست خورده است.

اوزیل که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، برای سه هفته از میادین دور بود، در این دیدار می تواند به ترکیب توپچی ها برگردد.

این ستاره آلمانی به تازگی اعلام کرد که فکر می کند انتقادهایی که بعد از حذف از لیگ قهرمانان با شکست سنگین مقابل بایرن از او شده، ناعادلانه بود و ونگر دلیل این انتقادها را مورد توجه بودن اوزیل می داند.

او به خبرنگاران گفت:" این بهایی است که وقتی بازیکن بزرگی هستید، می پردازید. گاهی اوقات رفتار ناعادلانه ای با شما می شود.

فکر می کنم گاهی اوقات به دو شکل، رفتار ناعادلانه ای در موردتان می شود. وقتی شرایط خوب پیش می رود، بیش از اندازه از شما تعریف می شود و وقتی شرایط خوب نیست، بیشتر از آنچه استحقاقش را دارید، از شما انتقاد می کنند.

این به خودمان می گردد که چگونه در این دوره ناامید کننده، از نظر ذهنی شرایط مان را حفظ کنیم. اینکه چطور بتوانیم متمرکز و متحد بمانیم.

ما دوره دشواری را سپری می کنیم و اکنون باید در خانه، در دیدار بزرگی به میدان برویم. این فرصت فوق العاده ای است که به روند خوب برگردیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qz5g8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر: آرسنال بزرگتر از اوزیل و سانچز است

ونگر: اوزیل و سانچس در آرسنال خواهند ماند