تاریخ انتشار: 1396/03/01 16:54
اختصاصی| حال خوش یا تصمیم ناخوش اراکی‌ها؟؛
کد خبر: 209217

ابهام در حفظ آلومینیوم اراک توسط مسئولین کارخانه

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در سال گذشته با تغییر تحولات کادرفنی و در راس آن مدیریتی روبه‌رو شد. تیمی صنعتی که می‌تواند در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول سال آینده در قامت مدعی لیگ‌برتری باشد اکنون با وضعیتی مبهم روزگار را سپری می‌کند.
ابهام در حفظ آلومینیوم اراک توسط مسئولین کارخانه

به گزارش فرتاک ورزشی، تیمی که حمایت هواداران را داشته باشد اما حمایت مسئولین استان، کارخانه و هیات مدیره را پشت سر خود نداشته باشد قطعا صحبت‌ها و حواشی بسیار به دنبال خود خواهد داشت. سال گذشته آلومینیوم با وجود زحمات مدیریت و سرمربی بادانش و کارنامه‌دارش مهدی پاشازاده روی پا ایستاد و توانست خود را با وجود آنکه در نیم فصل اول در قعر قرار داشت به رتبه نهم و در نیمه بالایی جدول جای دهد اما تا چه زمان می‌توان چشم امیدمان به مدیریت با جیب خالی و سرمربی با دستی خالی‌تر از مدیرعامل کار پیش برود.

این تیم در شرایطی می‌تواند روند خوب سال گذشته در نیم فصل دوم را پیش بگیرد که مسئولین باشگاه و تیم حمایت شوند و اجازه داده نشود تیمی که با زحمت از رقابت‌های دسته دوم به لیگ یک آمده و چند سالی است که با روند خوب خود در این سطح بقا دارد را به حال خود رها کنند. 

علی‌اکبر محمودی مدیرعامل تیم آلومینیوم با دست خالی توانست اراک را در رقابت‌های لیگ یک حفظ کند و برای فصل بعد هم فکرهایی در سر دارد تا این تیم را در زمره مدعیان قرار دهد اما صحبت‌هایی از اراک به گوش می‌رسد که احتمال انحلال این تیم از سوی مسئولین استان و کارخانه آلومینیوم قوت یافته است. چیزی که وضعیت این تیم را مبهم کرده این است که حال خوش تیم با حضور در رتبه نهم با تلاش مجموعه آلومینیوم حالا با تصمیم نادرست و از سر باز کردن مسئولین کارخانه و استان اراک مواجه است که اگر قرار بر این است باید این موضوع حلاجی شود و نباید راحت و صریح گفت که تیمی به نام آلومینیوم اراک دیگر از فصل آینده در رقابت‌های لیگ یک وجود ندارد آن هم به دلیل آنکه باشگاه می‌تواند درآمدزایی کند اما نمی‌خواهد. چرا مردم اراک باید مظلوم واقع شوند و به مانند لرستانی‌ها که هواداران پرشور دارند اما دیگر تیمی در لیگ یک ندارند باید در پستوی خانه‌هایشان بروند. 

امیدواریم کسانی که چنین تصمیمی را گرفته‌اند پاسخگوی هواداران و تیم اراک باشند و سر خود کلاه نگذارند. قطعا یک روزی مثل امروز همه می‌پرسند چرا دیگر نامی از آلومینیوم اراک نمی‌شود و اصلا چنین تیمی وجود دارد یا خیر. مسئولین خواهش ما را پاسخ دهد و جوابگوی سوالات باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qze9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیچ کس را ندارم و توکلم به خداست/ تا حالا در چنین فضایی قرار نگرفتم
اختصاصی| دروازه‌بان متهم به تبانی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛