تاریخ انتشار: 1396/01/21 00:11
روزنامه مجازی فرتاک ورزشی(شماره 25)؛
کد خبر: 218165

اختصاصی / یورش پرفسور و ارتش سرخ به لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم های پرسپولیس و الریان قطر از مرحله مقدماتی لیگ قهرمان آسیا در گروه چهارم می تواند یکی از حساس ترین بازی های این مسابقات در این هفته باشد.
اختصاصی / یورش پرفسور و ارتش سرخ به لیگ قهرمانان آسیا

امروز بیست و یکم فروردین ماه، ورزشگاه آزادی تهران شاهد حضور گسترده هوادارانی خواهد بود که تنها پیروزی و انتقام شکست دور رفت می تواند آنها را به آرامش برساند و آیا این که برانکو  و ارتش سرخ می توانند الریان قطر را در این بازی حساس زمین گیر نمایند، باید دید و به انتظار نشست.

درهفته چهارم این بازی ها در حالی پرسپولیس به مصاف حریف قدرتمند خود  می رود که تا قبل از این بازی سرخپوشان از 3 بازی گذشته دارای 4 امتیاز بوده و در رده سوم جدول جا خوش کرده اند و این در حالیست که حریف قطری آنها با همین تعداد بازی و کسب 6 امتیاز در صدر گروه قرار دارد.

شاگردان برانکو در این بازی چنان چه بتوانند با پیروزی زمین را ترک نمایند و دیگر بازی این گروه نیز بین الهلال عربستان و الوحده امارات یا با تساوی خاتمه کند و یا این که با پیروزی تیم اماراتی به پایان برسد، این پرسپولیس است که در پایان هفته چهارم در صدر گروه قرار گرفته و یک گام دیگر برای صعود از این مرحله جلوتر رفته است.

برانکو در این بازی بدون حضور رامین رضاییان که رضایت نامه او صادر تا به هرتیمی که می خواهد برود، به میدان  خواهد رفت و از آن جایی که 6 ستاره این تیم نیز یک کارته بود و در آستانه محرومیت می باشند، روز سختی را پیش رو خواهد داشت چرا که دیدارهای بعدی به خصوص در برابر الهلال عربستان می تواند حکم مرگ و زندگی را برای آنها داشته باشد و نمی تواند بیگدار به آب بزند!

در هر حال برانکو و شاگردانش خیالشان از بابت قهرمانی در لیگ راحت شده و تنها خواسته هواداران در حال حاضر صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که  ارتش سرخ و پرفسور در صورت این کار، موجی از شادی را نزد خیل عظیم هواداران میلیونی بوجود آورده  که امیدواریم این اتفاق صورت بگیرد.

25

* متن کامل عناوین روزنامه را در ذیل بخوانید:


*  پارس جنوبی در صورت لیگ برتری شدن نمی‌تواند در جم میزبانی کند؟!

*  شکایت باشگاه خونه به خونه از دو ستاره میلیاردی

*  رضاییان سرش برای درد سر می خارد!

*  واسعی و گل سه امتیازی دیگر در لب کارون

* پیش بینی فرتاک ورزشی در مورد ستاره یاغی درست از آب در آمد

*  8 هفته بدون شکست مقابل گربه سیاه شکسته می‌شود؟!

*  شکایت باشگاه خونه به خونه از دو ستاره میلیاردی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzyy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش بازیکن استقلالی مدنظر منصوریان به پیشنهاد پرسپولیس

رازهای نهفته رامین و پرسپولیس!
روزنامه مجازی فرتاک ورزشی(شماره 24)؛