تاریخ انتشار: 1396/08/25 11:56
کد خبر: 173544

ملوان با دست‌نشان به بن‌بست رسید

یادمان می‌‌آید ملوان هنوز در لیگ برتر بود و نفس‌های آخر را می‌کشید، با چند ملوانی قدیمی درباره مشکلات تیم حرف می‌زدیم.همه متفق‌القول می‌گفتند خدا نکند ملوان سقوط کند‌‌ چون بازگشت به لیگ برتر با این شرایط ناهنجار لیگ یک خیلی سخت است…
ملوان با دست‌نشان به بن‌بست رسید

یادمان می‌‌آید تیم ملوان هنوز در لیگ برتر بود و نفس‌های آخر را می‌کشید، با چند ملوانی قدیمی درباره مشکلات تیم حرف می‌زدیم.همه متفق‌القول می‌گفتند خدا نکند ملوان سقوط کند‌‌ چون بازگشت به لیگ برتر با این شرایط ناهنجار لیگ یک خیلی سخت است… گذشت زمان حرف درست آن دوستان را تأیید می‌کند. ملوان در سیاه‌چاله رقابت‌های لیگ یک‌ گیر کرده است. فصل گذشته محمد مایلی‌کهن با اعمال تغییراتی در تیم، تا مرز صعود به لیگ برتر پیش رفت.

با اینکه ریش و قیچی در اختیار ملوان بود اما متأسفانه نتایج بد در آخرین هفته‌های لیگ باعث شد تا انزلی‌چی‌ها با حسرتی ناتمام به صعود بقیه تیم‌ها نگاه کنند…

نادر دست‌نشان هم متأسفانه در تیم ملوان جواب نداد. با اینکه خیلی‌ها تصور می‌کردند حضور دست‌نشان منجر به اتفاق تازه‌ای در ملوان شود اما این مربی در انزلی نتیجه نگرفت. نتایج ملوان در لیگ یک با فصل گذشته قابل مقایسه نیست.

هر هفته هم این روند نزولی ادامه پیدا می‌کند تا جایی که نادر دست‌نشان در آخرین کنفرانس خبری تیم گفت اگر بتواند ۱۰ بازیکن تیم را کنار می‌گذارد!

نمی‌دانیم دست‌نشان دید و شنید وقتی سرمربی شهرداری ماهشهر نتیجه نگرفت چقدر متواضعانه از سمت خود استعفا داد؟

چرا شما باید ۱۰ بازیکن را کنار بگذارید آقای دست‌نشان؟ چه کسی باید شما را به دلیل نتایج به شدت ضعیف و ناامید شدن همه از این ملوان مؤاخذه و برکنار کند؟ چرا شما نباید استعفا بدهید؟ چرا توپ را به زمین بازیکنان شوت می‌کنید؟ مسئولیت نتایج تیم با چه کسی است؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5aj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان: سوت‌های داور کلا بر ضرر ما بود/ فوتبال ایران با این روش‌ها به جایی نمی‌رسد

زرد و قرمزهایی که به سود تیم دست‌نشان نیست
اختصاصی| عِرق به ملوان کار دست بازیکنان ندهد؛