تاریخ انتشار: 1396/09/11 18:40
اختصاصی| نوار بردهای آلومینیوم پاره می‌شود؟!
کد خبر: 171192

پیش بازی آلومینیوم اراک-مس کرمان؛ بصیری به دنبال چوبله کردن مس!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان از ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی آلومینیوم اراک-مس کرمان؛ بصیری به دنبال چوبله کردن مس!

 دو تیم در هفته گذشته شرایط متفاوتی را تجربه کردند. مس کرمان در دیداری خانگی، 1-0 از تیم فجرسپاسی شکست خورد و دومین باخت خانگی خود را تجربه کرد و در آن سو نیز آلومینیوم اراک با پیروزی 1-0 مقابل برق جدید، در پیروزی هتریک کرد و برای کسب چهارمین پیروزی متوالی خود به مصاف مس خواهد رفت.

آخرین تقابل دو تیم:

این دو تیم تاکنون 4 بار در دیدارهای رسمی به مصاف هم رفتند. حاصل تلاش دو تیم در این چهار بازی، سه تساوی و یک پیروزی برای مس کرمان می‌باشد. دو تیم در فصل 94-95 در دیدار رفت، به تساوی بدون گل دست یافتند و در بازی برگشت، با گل‌های ابوالفضل کمانی برای آلومینیوم و میلاد پورصف‌شکن برای مس، دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. فصل گذشته نیز همانند بازی رفت دو فصل قبل، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و در بازی برگشت، مس در خانه موفق شد با گل مجتبی محبوب مجاز از سد تیم آلومینیوم بگذرد.

وضعیت مربیان دو تیم:

آلومینیوم اراک با حامد بصیری در این فصل بسیار خوب کار کرده‌ است. خوش بین هوادار آلومینیوم نیز فکرش را نمی‌کرد که تیمش با هدایت بصیری، بتواند به چنین شخصیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند و بصیری نشان داد که همانند دوران بازی‌گری‌اش به عنوان یک رهبر واقعی در آلومینیوم فعالیت می‌کند و تنها دغدغه او در این چند روز، بحث مالی بازیکنان بود که ظرف چند روز آینده، قرار است مبلغی به آنها تزریق شود. در آن سو اما مس کرمان با احمد نخعی خوب کار کرد اما دو هفته نحس برای مس سبب شد تا نخعی کمی از دست شاگردانش ناراضی باشد. نخعی اصلا دوست ندارد اولین شکست مس مقابل آلومینیوم به نام وی ثبت شد و باید دید بصیری، چهارمین برد متوالی خود در لیگ را کسب می‌کند، یا نخعی، سه امتیاز را به کرمان خواهد برد!

جایگاه دو تیم در جدول:

آلومینیوم اراک از 15 بازی خود، 4 پیروزی، 6 شکست و 5 تساوی کسب کرده است و 13 گل زده و 16 گل خورده در کارنامه خود ثبت کرده و با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته است. در آن سو، مس کرمان در 15 بازی موفق شده 6 پیروزی به دست آورد و 3 تساوی و 6 شکست نیز در کارنامه خود ثبت کند و با 21 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گیرد.

آمار و ارقام دو تیم:

* آلومینیوم اراک هر سه بازی قبل خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است و در اوج آمادگی به سر می‌برد.

* آلومینیوم از 7 بازی خانگی قبلی خود در این فصل یک پیروزی، سه تساوی و سه باخت را در کارنامه ثبت کرده است. این تیم با 13 گل زده و 16 گل خورده آمار خوبی از این حیث ندارد که بیشتر به بازی‌های ابتدای فصل این تیم برمی‌گشت.

* آلومینیوم اراک به غیر از بازی با نساجی و بادران، چه وقتی که بازی را برده و چه باخته، با یک یک گل اختلاف بوده است یعنی آنها هیچگاه نتوانسته‌اند در دیداری، با اختلاف دو گل پیروز و یا شکست بخورند.

* مس کرمان از 7 بازی خارج از خانه خود در این فصل، دو پیروزی، یک تساوی و چهار شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است و در این 7 بازی، 7 گل زده و 7 گل نیز دریافت کرده است.

* مس کرمان در هشت بازی قبلی خود، یا برنده بوده یا بازنده و مساوی در کارنامه خود ندارد.

* مس کرمان در هفته نهم و دهم این فصل نیز دو باخت پیاپی آورد و هفته بعد به پیروزی دست یافته و اگر خرافاتی باشیم، آنها قاعدتا باید در این بازی پیروز شوند.

کوبل داوری:

داور: رضا عادل، کمک‌ها: حسینعلی عابدی، اسماعیل احمدی و مهدی نجار، ناظر داوری: مسعود فرح‌نیا

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5wl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس با ابراهیم زاده به کورس مدعیان بازگشت
دومین هفته ناکامی پاشازاده؛