تاریخ انتشار: 1396/02/06 17:44
کد خبر: 214668

زد و خورد آقازاده سرشناس فوتبالی در پایتخت

پسر یکی از اهالی سرشناس فوتبال باعث رخ دادن یک نزاع شدید خیابانی شد.
زد و خورد آقازاده سرشناس فوتبالی در پایتخت

 

چندی پیش در یکی از محلات سرشناس و پرتردد شمال پایتخت در ساعت‌های ابتدای شب نزاعی درگرفت که باعث رعب و وحشت حاضران شد. نزاعی که کاشف به عمل آمد درپی اختلافات یکی از آقازاده‌های سرشناس فوتبالی ایران با برخی از رفقایش رقم خورده و صحنه‌های زشت و ناپسندی را رقم زده است.

 

 ماجرا از جایی شروع شد که آقازاده فوتبالی با جمعی از دوستانش در این میدان پرتردد پایتخت با کسی برخورد می‌کند که مدت‌ها بود بر سر مسائل مالی و خانوادگی اختلاف پیدا کرده بود. دو طرف با دیدن یکدیگر در کمتر از چند دقیقه زمینه‌ چنان درگیری و نزاعی را فراهم کردند که با خون و خونریزی توأم شد!

 

در شرایطی که وسعت این زد و خورد شدید بود و به نظر می‌رسید اخبارش نقل محافل خبری شود، با برخی اقدامات پشت پرده از سوی پدر سرشناس و فوتبالی پسرک طرف دعوا، تمام اخبار در نطفه خفه شد تا پرونده زد و خوردها مختومه شود به خصوص که نه شاکی داشت، نه مدعی‌العموم. شاید جالب باشد بدانید این آقازاده سرشناس که در یکی، دو سال گذشته حاشیه‌های فراوانی در اطراف خود رقم زده، چندی قبل به خاطر یکی دیگر از اتفاقات منجر به حوادث تلخ در تهران هم نامش بر سر زبان‌ها افتاد که از آن ماجرا قسر دررفت اما یک بار دیگر با این نزاع و زد و خورد دسته‌جمعی بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و به حواشی اخیر ادامه داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w75r5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاد دلنشینت؛ هرجا بروم در ذهن من جاری است
‍ ‍ سزار مانوئل روی کاستا؛

اردبیل معدن بازیکنان بزرگ ایران اما بدون تیم!
اختصاصی| به بهانه انتخاب انصاری‌فر به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا