تاریخ انتشار: 1396/02/21 09:30
کد خبر: 211544

برانکو دست به دامن تتوی مسلمان شد

پرسپولیس در حالی دوشنبه‌شب در دیدار برابر الوحده به پیروزی رسید که در این دیدار و در اواخر بازی بعد از اینکه مسلمان قصد خروج از زمین را داشت با دودست خود عدد 4 و 2 را نشان داد؛ این اتفاق باعث شد تا سرمربی تیم الوحده احساس کند که بازیکنان پرسپولیس قصد تخریب تیم او را داشته‌اند.
برانکو دست به دامن تتوی مسلمان شد
حتی طارمی هم در شادی گل آخرش با 2دست عدد 4 و 2 را نشان داد. همین رفتار باعث رنجش خاویر آگیره، سرمربی مشهور تیم حریف شد. آگیره به‌قدری عصبانی شد که به هرکس که نزدیکش بود اعتراض کرد، از جمله به برانکو. به همین دلیل و در انتهای بازی برانکو، کاپیتان الوحده را صدا زد و مسلمان را فراخواند و به تتوی که روی دست مسلمان بود و عدد 24 را نشان می‌داد اشاره و اعلام کرد که این موضوع هیچ ربطی به تیم الوحده نداشته و مسلمان به یاد هادی نوروزی این کار را انجام داده است.
 
 
این تنها تتویی است که کمیته اخلاق فدراسیون تابه‌حال به آن گیر نداده است. عدد24 روی دست بازیکنان دیگری نظیر طارمی و بنگر و کفشگری و بقیه هم هست. البته همه می‌دانیم که عدد 4 و2 در کنار ادای احترام به هادی نوروزی، رجزخوانی برای استقلالی‌ها هم بود و اشاره‌ای داشت به برد 4بر2 پرسپولیس در داربی در لیگ پانزدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7j8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسلمان هافبکی برای تمام فصول