تاریخ انتشار: 1396/02/15 13:15
کد خبر: 212744

اگر جای منصوریان بودم کار دیگری می‌کردم

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: اگر منصوریان جای من بود و خواستار حضور نورافکن در تیم جوانان می‌شد، او را در اختیارش می‌گذاشتم.
اگر جای منصوریان بودم کار دیگری می‌کردم

به گزارش فرتاک ورزشی، امیرحسین پیروانی در واکنش به صحبت‌های علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری، مبنی بر اینکه امید نورافکن باید همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باشد و نمی‌تواند تیم جوانان را همراهی کند، اظهار داشت: علیرضا منصوریان از دوستان خوب و همکار صمیمی من به شمار می‌رود و خوشحالم که استقلال و منصوریان روزهای خوبی را سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: من نه در موقعیت سرمربی تیم جوانان بلکه در جایگاه یک شهروند ایرانی می‌گویم تیم جوانان متعلق به همه ایرانی‌ها است؛ چه استقلالی‌ها و چه پرسپولیسی‌ها و چه طرفداران سایر تیم‌ها. همه ایرانی‌ها مشتاق هستند ما در جام جهانی زیر 20 سال بدرخشیم و پرچم ایران را به اهتزاز دربیاوریم. امید نورافکن از جمله استعدادهایی بود که در تیم جوانان رشد پیدا کرد و پس از حضور در این تیم مطرح و در استقلال به بازی گرفته شد. امید نسبت به تیم جوانان و پرچم ایران احساس دین دارد و الان زمان آن فرا رسیده است که دین خود را ادا کند. 

سرمربی تیم فوتبال جوانان تصریح کرد: نام ایران دغدغه من، علیرضا منصوریان و همه مربیان است. وظیفه من و خواسته‌ مردم ایران یک نقطه مشترک دارد و آن، مصاف با تمام قدرت و توان برابر تیم‌های هم‌گروه‌مان در عرصه‌ بزرگ جام جهانی است. شک ندارم امروز اگر علیرضا منصوریان، سرمربی تیم جوانان بود، او هم این درخواست را از من مطرح می‌کرد و طبیعتاً من اولویت را به تیم جوانان می‌دادم چرا که تیم جوانان برای بیش از 75 میلیون ایرانی است. 

پیروانی تاکید کرد: تاثیر‌گذاری امید نورافکن در تیم ما به عنوان بازیکن باتجربه و کاپیتان تیم جوانان پررنگ است و امیدوارم علیرضا منصوریان که خود از مفاخر فوتبال کشور بهش مار می‌رود نسبت به این امر بازنگری داشته باشد و اجازه دهد امید نوارفکن همراه ما در جام جهانی زیر 20 سال حاضر شود. این یک فرصت خوب و استثنایی است برای امید نورافکن چون با درخشش در این مسابقات می‌تواند لژیونر شود و این اتفاق می‌تواند از جنبه‌های مختلف به سود او، استقلال و فوتبال ایران تمام شود. 

وی در پایان گفت: من یقین دارم تیم بزرگ استقلال با بازیکنانی که در اختیار دارد می‌تواند در غیاب امید نورافکن هم به مسیر پرفروغ خود ادامه دهد. علیرضا منصوریان که خود بازیکن تیم ملی بوده، سرمربیگری تیم امید را در کارنامه دارد و حتی در برهه‌ای روی نیمکت تیم ملی نشسته به اندازه من دغدغه اعتلای نام ایران را دارد و من نمی‌توانم باور کنم که او مانع از حضور امید نورافکن در اردوی تیم جوانان برای همراهی این تیم در بازی‌های جام جهانی زیر 20 سال شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7wxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



درخواست عجیب یک هوادار از منصوریان

آیا پادو رابسون را تنها خواهد گذاشت؟