تاریخ انتشار: 1402/01/18 07:02
کد خبر: 8192

چشمان میلیون‌ها هوادار سرخابی به دو ستاره تراکتور/ روز سخت سپاهان در مصاف با پرشورها

دیدار پرهیجان و حساس تراکتور تبریز و سپاهان امروز جمعه برگزار می شود.
چشمان میلیون‌ها هوادار سرخابی به دو ستاره تراکتور/ روز سخت سپاهان در مصاف با پرشورها

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در تبریز بین تیم‌های تراکتور و سپاهان برگزار می‌شود، دیداری که از جذابیت‌های خاصی برخوردار است و این پتانسیل را دارد تا نگاه همه علاقه‌مندان به فوتبال را متوجه خود کند.

سپاهان تا قبل از این بازی با کسب 52 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارد و با توجه به پیروزی پرگل پرسپولیس برابر ملوان بندرانزلی و 51 امتیازی شدن گل محمدی و شاگردانش، و هم چنین 49 امتیاز بودن استقلال ، مورایس و زردپوشان سپاهان جای هیچ گونه اشتباهی ندارند چرا که خوب می‌دانند از دست دادن امتیاز در این بازی می‌تواند در هفته‌های پایانی برای آنها دردسرآفرین باشد.

اما در آن سوی میدان تراکتور تبریز قرار دارد، تیمی که با کسب 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و پیروزی در این بازی می‌تواند آنها را بالاتر از مس رفسنجان در رده پنجم قرار بدهد و در یکقدمی گل گهری قرار بگیرد که با 43 امتیاز در رده چهارم است.

ریکاردو آلوز

اما شاید برگ برنده و امتیاز ویژه تراکتور تبریز در این بازی، حضور بهترین پاسور و گلزن لیگ برتر تا هفته بیست و چهارم در ترکیب این تیم باشد، جایی که ریکاردو آلوز با 12 پاس گل بالاتر از همه پاسورهای لیگ ایستاده است و محمد عباس زاده نیز با 10 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

بدون تردید تمام نگاه فوتبالدوستان استقلالی و پرسپولیسی به این دیدار است و دوست دارند برنده این مسابقه تراکتور باشد تا آنها بیشتر به قهرمانی امیدوار باشند و باید دید و به انتظار نشست که آیا تراکتور تنور لیگ را داغ‌تر می‌کند یا این که حکایت سپاهان در این فصل چیز دیگری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9lx4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور- سپاهان؛ همه امید سرخابی‌ها به تراکتور در شب انتقام تبریزی‌ها

خاطرات سپاهان ایذه برای همیشه از خاطرات پاک خواهد شد!
خداحافظی پرشورهای خوزستانی با لیگ دسته سوم؛