تاریخ انتشار: 1396/07/12 11:31
کد خبر: 179944

درخشان و کریمی چند روز دیگر آشتی می‌کنند

مربی تیم فوتبال نفت طلاییه گفت: داستان ما و کادر علی کریمی مثل طرح زوج و فرد شده است.
درخشان و کریمی چند روز دیگر آشتی می‌کنند

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص بازگشت دوباره‌اش به تیم فوتبال نفت طلاییه اظهار داشت: اگر خدا بخواهد امروز (چهارشنبه)‌ در تمرین نفت حاضر می‌شویم. داستان ما و کادر علی کریمی مثل طرح زوج و فرد شده است؛ زوج‌ها هم ما می‌آییم. کریمی هم‌اردویی، هم‌تیمی و دوست چند ساله من است. معتقدم کریمی جزو فوتبالی‌های پاک ایران است.

وی ادامه داد: درخشان هم مربی تاثیرگذار در دنیای فوتبال من است او به من اعتماد کرد و دروازه‌بانی پرسپولیس را به عهده من گذاشت و من هم می‌خواهم جبران کنم.

مربی دروزاه‌بان‌های تیم فوتبال نفت طلاییه گفت:‌ نباید بگذاریم مسائل مالی و پول، ما دوست‌ها را از هم جدا کند و نباید از فوتبال چهره‌ای زشت و پرتنش به مردم نشان دهیم. خودمان باید احترام خود را نگه داریم.

نکیسا در مورد درگیری که بین کریمی و درخشان پیش آمده و آیا این موضوع درست است، گفت: درخشان روز گذشته هم گفت اگه ما فوتبالی‌ها اگر گوشت هم را بخوریم استخوان هم را دور نمی‌ریزیم. این 2 چند روز دیگر توسط پیشکسوتان با هم آشتی می‌کند ولی روسیاهی برای آنهایی می‌ماند که مسبب این اتفاقات شدند.

وی در پایان گفت: درخشان مربی بزرگی است و به من امر کرد و من هم به تمرین آمدم. شما مبلغ قرارداد من را ببینید، واقعا خنده‌دار است اما با توجه به ارادت و دینی که به «حمیدخان» دارم این پست را با کمال میل قبول کردم. در پایان از رسانه‌ها می‌خواهم نگذاریم چهره فوتبالی‌های جام جهانی 98 خراب شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wa6wr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده‌ای به نام مالک جدید نفت