تاریخ انتشار: 1402/01/28 21:21
کد خبر: 7644

پرسپولیس زیر ذره‌بین ساپینتو؛ کادر فنی استقلال آنالیز دربی را شروع کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال و کادر فنی‌ وی آنالیز رقیب بزرگ خود در لیگ برتر را آغاز کردند تا در هفته‌بیست‌وهفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس بروند.
پرسپولیس زیر ذره‌بین ساپینتو؛ کادر فنی استقلال آنالیز دربی را شروع کرد

استقلال با ریکاردو ساپینتو بهترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد. آبی‌پوشان تهرانی که در هفته‌ای اخیر روی نوار موفقیت گام بر می‌داشتند، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران نیز با ۶ گل هوادار را در هم کوبید.

ساپینتو که قبل از این بازی گفته بود تمام تمرکز خود را معطوف بازی با هوادار کرده است و به دربی فکر نمی‌کند. ا. ۲۴ ساعت بعد از پیروزی جذاب هفته، آنالیز رقیب آینده ه خود را استارت زد.

ساپینتو و کادر فنی‌اش امروز بارها و بارها به تماشای فیلم بازی پرسپولیس و مس رفسنجان نشستند. آنها نقاط ضعف و قدرت حریف آینده‌شان در لیگ برتر را ارزیابی کردند تا در تمریتات برای بازیکنان بازگو کنند.

البته قرار است کادر فنی استقلال هر روز آنالیز دقیق‌تری از پرسپویلس داشته باشد تا تمام جزییات و نقاط ضعف و قوت این تیم را مورد بررسی قرار دهند.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران یکشنبه سوم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

استقلال در حال حاضر با ۵۵ امتیاز و به لطف تقاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار دارد و پرسپولیس ۵۴ امتیازی و بعد از سپاهان سوم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wa852

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استقلال- هوادار؛ ساپینتو به دنبال‌ پس گرفتن امانتی از یحیی قبل از دربی

چشمان ساپینتو به ساق‌های این ستاره
نیاز مبرم به گلزنی‌های بیشتر استقلال