تاریخ انتشار: 1396/05/07 17:55
کد خبر: 192544

آل کثیر: مشکلات نفت ادامه یابد، فقط تا هفته سوم نتیجه می گیریم/ دیدارمان با سپیدرود تاریخی بود

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: هرچند در یک بازی تاریخی سپیدرود را شکست دادیم اما اگر مشکلات نفت ادامه یابد تنها در 2 بازی دیگر نتیجه می گیریم.
آل کثیر: مشکلات نفت ادامه یابد، فقط تا هفته سوم نتیجه می گیریم/ دیدارمان با سپیدرود تاریخی بود

عیسی آل کثیر درباره برتری تیم فوتبال نفت تهران مقابل سپیدرود رشت در هفته اول رقابت های لیگ برتر بیان کرد: کسب سه امتیاز در بازی اول بسیار حیاتی است. خوشحالم که با وجود مشکلات فراوان تیم نفت، توانستیم سپیدرود را شکست دهیم و فصل را با پیروزی شروع کنیم.

او ادامه داد: با این حال باید از دیدار نفت و سپیدرود به عنوان یک بازی تاریخی و پر از حواشی نام برد. در فاصله پنج دقیقه تا شروع بازی نمی دانستیم قرار است چه بازیکنانی به زمین بروند و حمید درخشان بارها مجبور شد ترکیب تیم ما را تغییر دهد.

آل کثیر درباره درخشش خود در این بازی گفت: تمام بازیکنان نفت در برتری مقابل سپیدرود سهیم هستند و من زحمات آن ها را به ثمر رساندم. با توجه به اینکه در پست تخصصی ام به میدان رفتم نمایش خوبی داشتم.

او درباره مشکلات تیم نفت تهران اظهار داشت: باورکنید بازیکنان از بلاتکلیفی باشگاه سردرگم شده اند و نبایست بگوییم مشکلات بلکه باید گفت تیم نفت فوق مشکل دارد. با این وضعیت کار سختی در ادامه رقابت های لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا داریم. رقابت های آسیایی شوخی بردار نیست و امکان دارد نفت با چنین مشکلاتی در تمام بازی های لیگ قهرمانان با نتیجه ای سنگین شکست بخورد.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: نفت تهران به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان با مشکلات متعددی مواجه است و به همین دلیل مسئولان باشگاه باید به فکر باشند چراکه با ادامه این روند شاید در 2 بازی دیگر نتیجه خوبی بگیریم و پس از آن در سراشیبی می افتیم.

آل کثیر درپایان درباره کمبود بازیکن در خط حمله تیم نفت گفت: حمید درخشان اعتقاد زیادی به جوان گرایی دارد و می بینید که در تمام پست های تیم نفت بازیکنان جوان در کنار باتجربه ها به میدان می روند. تقویت خط حمله ما هم بستگی به ایده های درخشان دارد اما به عنوان یک مهاجم برایم تفاوتی ندارد در این پست چه بازیکنانی به ترکیب اضافه شوند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wab8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشان: مصیبت‌های نفت را بگویم یک کتاب می‌شود!

گزینه های همیشه حاضر پرسپولیسی!
اندر احوالات باشگاه نفت؛