تاریخ انتشار: 1402/03/29 20:36
کد خبر: 4168

دیدار گواردیولا با رئیس بارسلونا در حضور گزینه هدایت استقلال

سرمربی تیم منچسترسیتی در حضور سرمربی ایتالیایی مدنظر استقلال، با رئیس باشگاه بارسلونا دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار گواردیولا با رئیس بارسلونا در حضور گزینه هدایت استقلال

«پپ گواردیولا» سرمربی تیم منچسترسیتی با «خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا که پیشتر سابقه همکاری با یکدیگر در تیم آبی‌واناری فوتبال اسپانیا را داشته‌اند، دیدار و در یک ضیافت شام شرکت کرد.

رسانه‌های اسپانیایی امروز (دوشنبه) فاش کردند گواردیولا و لاپورتا شب گذشته در رستورانی در کاتالونیا به همراه چند نفر از دوستان و همچنین خانواده‌های خود، حضور داشتند.

پپ گواردیولا پس از کسب سه‌گانه تاریخی همراه با منچسرستی در این فصل که با قهرمانی در لیگ جزیره، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا همراه بود، در حال سپری‌کردن تعطیلات است.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده گواردیولا و لاپورتا قرار است امروز در یک مسابقات گلف خیریه به نام «جام طلایی اسطوره‌ها» که در خیرونا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتظار می‌رود گواردیولا و ستارگان سابق تیم‌های اسپانیایی از جمله «دیگو فورلان» و «کریسیتن پانوچی» در آغاز این تورنمنت، سخنرانی کنند.

پانوچی ایتالیایی که سابقه بازی در تیم‌های رئال مادرید، اینتر و رم و سرمربی‌گری تیم‌های لیورنو و تیم ملی آلبانی را در کارنامه دارد، گفته می‌شود یکی از گزینه‌های مدنظر استقلال برای هدایت این تیم در فصل آینده است.

با وجود اینکه گواردیولا و لاپورتا در زمان همکاری با یکدیگر در بارسلونا، در برخی موارد روابط پرتنشی را تجربه کرده بودند، اما روابط شخصی آن‌ها همچنان پابرجا بوده است.

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند در میانه علاقه‌مندی بارسایی‌ها به جذب «ایلکای گوندوغان» و «ژوائو کانسلو» ستارگان تیم منچسترسیتی، اما به نظر نمی‌رسد آن‌ها درباره این مسائل صحبت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjlr2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چراغ سبز ستاره هلندی به منچستریونایتد

دومین قهرمانی آبی و اناری ها در لیگ قهرمانان اروپا
تاریخچه فینال لیگ قهرمانان اروپا 2006؛