تاریخ انتشار: 1402/03/01 14:36
کد خبر: 5820

آسمان آبی برای نماینده خراسان رضوی در بازی های خانگی

شاگردان آتی تورک در بازی خانگی توانستند به سه امتیاز خانگی دست یافت.
آسمان آبی برای نماینده خراسان رضوی در بازی های خانگی

هفته هشتم لیگ دسته سه فوتبال کشور میان تیم‌های شریعت نوین مشهد و مردان‌پاشای البرز از ساعت ١۶:٠٠ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد پی گیری شد .
در همین راستا تیم شریعت نوین مشهد که در بازی هفته گذشته خود به قضاوت داوری شدیدا اعتراض داشتند، لذا در این هفته تمام توان خود را مبنی بر کسب هر سه امتیاز دیدار خانگی بکار بردند ، که نتیجه اش پیروزی ارزشمند شاگردان محمد آتی تورک در پایان نود دقیقه مقابل مردان پاشای البرز بود .

IMG_20230522_134745_294

در ادامه این گزارش بازیکنان شریعت با انجام دستورات تاکتیکی سرمربی خود از همان دقایق ابتدایی حملات سنگینی بر روی دروازه حریف داشتند و ثمره آن تک گل بازیکنان شریعت در نیمه اول بود . هر چند شریعتی ها میتوانست به گل های بیشتری هم دست پیدا کنند که اینگونه نشد .اما در نیمه دوم حملات تیم مشهدی ادامه ادامه دار بود تا اینکه انها مزد تلاششان را با به ثمر رساندن گل دوم در این بازی گرفتند. در  دقایق پایانی مسابقه تیم حریف تنها موفق شد یکی از گلهای خورده را جبران کند و در انتها این تقابل با همین نتیجه خاتمه پیدا کرد .

IMG_20230522_134746_081

در پایان شریعت نوین با این برد  ١٢ امتیازی شد و امید های خود را برای صعود زنده نگه داشت. شاگردان محمد آتی تورک هم امتیاز با دیگر همشهری خود  ، باتوجه به تفاضل گل کمتر نسبت به شادکام در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت .
خبرنگار : حامد بهروزی راد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmz52

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شریعت نوین در خانه برد و شادکام در  چنگال عقاب گرفتار شد