تاریخ انتشار: 1397/01/09 21:16
کد خبر: 154244

پس از هزار روز؛ دبل شکست برای پرسپولیس!

این روزها پرسپولیسی‌ها شکل و شمایل یک تیم قهرمان را ندارند و بیشتر، نگران کننده هستند.
پس از هزار روز؛ دبل شکست برای پرسپولیس!

 پرسپولیس روزهایی پیش‌بینی نشده را می‌گذراند. تصور برانکو و هواداران این بود که بعد از مسجل‌شدن قهرمانی رسمی پرسپولیس پیش از عید، از بازی با سایپا بازی‌های این تیم تشریفاتی برگزار شود. پرسپولیس نه تنها نتوانست با گرفتن امتیاز از دربی قهرمانی‌اش را قبل از عید رسمی کند که در بازی با سایپا هم این اتفاق نیفتاد و یک باخت دیگر را هم تجربه کرد. آن‌ها به جام نرسیدند و حتی دو باخت پی‌در پی را بعد از مدت‌ها تجربه کردند.

آخرین باری که پرسپولیس در دو بازی پشت سر هم بازنده شد به حدود هزار روز قبل و ماه‌های ابتدایی حضور برانکو در پرسپولیس برمی‌گردد. زمانی که پرسپولیس در بحران بود و این تیم در هفته‌های دوم و سوم و چهارم مقابل استقلال خوزستان و سپاهان و ذوب آهن بازنده شد و در انتهای جدول شرایط بدی داشت. بعد از این سه باخت، شاگردان برانکو روند صعودی را آغاز کردند و هیچ گاه رقم باخت‌های آنها در لیگ برتر به دو نرسید.

حالا در شرایطی که تصور می‌شد پرسپولیس در بهترین شرایط روحی و فنی قرار دارد آنها یک بار دیگر دو باخت پشت سر هم را تجربه کردند. باخت در دربی و باخت به سایپا شاید تاثیری در شرایط آنها در جدول و قهرمانی‌شان نداشته باشد اما اقتدار این تیم را زیرسوال برده است. هواداران پرسپولیس که مدتهاست با باخت بیگانه شده‌اند مثل گذشته با باخت‌های تیمشان کنار نمی‌آیند و این دو باخت برای‌شان چندان قابل هضم نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnkyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسلمان: سپاهان به من پیشنهاد داده اما پرسپولیس نه!