تاریخ انتشار: 1396/12/28 19:42
اختصاصی | در گفتگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 155344

جودکی: تلاش تمام اعضای تیم موفقیت و صعود به لیگ یک است / امیدوارم هواداران این عیدی کوچک را از ما بپذیرند

حسین جودکی ستاره تعویضی تیم خوشه طلایی در دیدار با نماینده امیدیه توانست در 10 دقیقه پایانی بازی 2 گل به ثمر برساند و تیمش را پیروز میدان نماید.
جودکی: تلاش تمام اعضای تیم  موفقیت و صعود به لیگ یک است / امیدوارم هواداران این عیدی کوچک را از ما بپذیرند

جودکی ستاره تیم خوشه طلایی پس از درخشش مقابل تیم نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: خوشبختانه باشگاه ما از ابتدای فصل تا امروز هیچگونه مشکل مالی نداشته است، از نظر فنی لیگ را بد شروع کردیم ولی با درایت مدیریت محترم باشگاه جناب آقای پرویزی و انتخاب کادر فنی قدرتمند توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و در حال حاضر در بهترین شرایط به سر می بریم.

*تیم نفت میزبان مسابقه بود و سعی داشت از امتیاز میزبانی استفاده کند و ۳ امتیاز بازی را در خانه حفظ کند، ما هم شناخت خوبی از تیم نفت داشتیم زیرا در دور اول در یک گروه قرار داشتیم، تمام طول بازی در اختیار ما بود و کنترل بازی را در اختیار داشتیم و در دقایق پایانی توانستیم دو گل به ثمر برسانیم، داور بازی هم داور باتجربه ای بود و قضاوت عادلانه ای داشت.

*در دور دوم تعدادی مصدوم و محروم داشتیم از جمله خود بنده که دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر هستم. در دو بازی اول دست کادر فنی خالی بود اما خداراشکر بازیکنان به بازی های بعدی رسیدند. تلاش تمام اعضای تیم موفقیت تیم و صعود به لیگ یک است. مهم ترین  فاکتور صعود، انگیزه‌ ایست که در وجود تک تک بازیکنان تیم وجود دارد.کادر فنی و بازیکنان ‌فوق العاده ای داریم و شانس اول صعود هستیم و بقیه تیم ها باید برای پلی آف تلاش بکنند. نقش هواداران در موفقیت تیم بسیار پررنگ است و تقاضا میکنم تا انتهای مسابقات از تیم حمایت بکنند.

*دو بازی اول داوری به ضررمان بود مخصوصا در بازی با اروند که متاسفانه گل سالم ما رو مردود اعلام کردند‌ و یک پنالتی صد در صد برای ما گرفته نشد.  در دو بازی اخیر تنها به برد فکر می کردیم که شکر خدا به آن دست یافتیم. مطمئن باشد این روند را حفظ خواهیم کرد و انشالله به لیگ یک صعود می کنیم.

*طبیعی است که هر مربی استراتژی خاص خودش را دارد و کادر فنی تیم ما هم فقط تیم را برای پیروزی به میدان می فرستند. آقای گل حال حاضر لیگ دو در تیم ماست و نشان از قدرت هجومی تیم ما دارد که تمام بازیکنان با هر پستی در آن دخیل هستند. امیدوارم در بازی های باقی مانده نتایج لازم را کسب کنیم و با صعود به لیگ یک گوشه ای از زحمات هیئت مدیره وکادر فنی و هواداران را جبران کنیم.

*امیدوارم هواداران این عیدی کوچک را از ما بپذیرند، از شما و تمامی عزیزانی که در این سایت مشغول خدمت رسانی هستند تشکر می کنم و پیشاپیش سال نو را به شما و همه‌ی مردم عزیز ایران تبریک میگویم.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnlrr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه عقاب ها در تسخیر بعثت/ کارسخت خوشه طلایی ساوه در اولین گام

نبرد حساس تیم ها برای رسیدن به صدر جدول
پیش بازی هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دو