تاریخ انتشار: 1401/07/18 18:47
کد خبر: 15444

عزت‌اللهی: می‌دانستم قرار است دفاع وسط بازی کنم

سعید عزت اللهی می‌گوید از نقش جدید خود در تیم وایله لذت می‌برد.
عزت‌اللهی: می‌دانستم قرار است دفاع وسط بازی کنم

روز گذشته وایله بولدکلاب موفق شد در دیداری حساس هلسینگر را شکست دهد و جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کند. این پیروزی در حالی به دست آمد که سعید عزت اللهی برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی وایله قرار گرفت.

او پس از بازی در خصوص ای دیدار عنوان کرد: من احساس خیلی خوبی دارم، چون امروز با کسب سه امتیاز برایمان به پایان رسید. سه امتیازی که اهمیت زیادی برای حفظ جایگاه ما در صدر جدول داشت. ما توانستیم این بازی را ببریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم و این بسیار مهم بود.

عزت اللهی با اشاره به حضورش در پست دفاع مرکزی اظهار داشت: در طول هفته گذشته سرمربی با من در مورد این نقش و حضور در خط دفاعی صحبت کرده بود؛ اینکه دقایقی از بازی حتی جلو بروم و بتوانم حمله کنم و دیگر بازیکنان را ساپورت کنم. مهم این است که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و این یعنی کارمان را درست انجام دادیم. البته نیاز دارم تا بازی را دوباره ببینم و عملکرد خودم را بهتر آنالیز کنم.

هافبک ملی پوش ایرانی درباره احساسش نسبت به بازگشت به ترکیب اصلی گفت: فوق‌العاده! بعد از مدت زیادی در ترکیب اصلی تیم بازی کردم و یک شروع دوباره بود. احساس فوق العاده دارم چون دوباره توانستم برای موفقیت تیم تلاش کنم. از خوشحالی هواداران واقعا خوشحالم و همچنین از عملکرد تیممان.

او در پایان همچنین از حمایت هواداران وایله تشکر کرد و ابزار امیدواری داشت که در بازی بعدی تعداد بیشتری از هواداران به ورزشگاه بروند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wozq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عزت‌اللهی با انرژی کامل در اردوی تیم ملی