تاریخ انتشار: 1395/09/16 00:23
کد خبر: 244868

مهندس رضاعلی: مهندس فیض و وفا تمام تلاششان را برای خوشحالی مردم سمنان می کنند

رئیس هیات فوتبال استان سمنان از تلاش شبانه روزی مهندس فیض و وفا در فوتبال این استان تقدیر کرد.
مهندس رضاعلی: مهندس فیض و وفا تمام تلاششان را برای خوشحالی مردم سمنان می کنند

به گزارش فرتاک ورزشی، مهندس رضاعلی رئیس هیات فوتبال استان سمنان درخصوص بازی هفته گذشته با شهرداری تبریز گفت: بازی خوبی بود و باتوجه به اینکه مربی تغییر پیدا کرده بود، بازیکنان تیم عف بازی احساسی-تاکتیکی را صورت دادند تا تاکتیکی.

وی درخصوص برنامه های هیات فوتبال گفت: مسئولین باشگاه هف فکرهایی کرده اند و ما تنها کارمان این است که کمک کنیم تا تیم خود را به رده بالا برساند و از جان گذشتگی مسئولین هف بخاطر کار کردن در استانی غیر بومی ستودنی است.

وی افزود: تمام ارگان ها درحد توان به این تیم کمک کردند و طبق جلساتی که با حامیان هف داشتم، آنها نگران هستند که تصمیم گیری درخصوص سرمربی به کجا می انجامد و این تصمیم گیری به سود باشگاه و ورزش سمنان باشد.

مهندس رضاعلی درخصوص خروجی جلسه با مهندس فیض و وفا درخصوص تغییر سرمربی گفت:به دنبال این هستیم تا تغییر مثبت رخ دهد و مهندس فیض و مهندس وفا باتوجه به زحماتی که در ورزش سمنان کشیدند، حتما تصمیمی بر صلاح ورزش استان می گیرند و نظرشان هم به شخص خاصی نبوده و اختیار تیم را خودشان دارند و از تمام پتانسیل استفاده می کنند تا هزینه هایشان مثمر ثمر باشد.

وی درخصوص صعود هف گفت: باتوجه به بازیهایی که از هف دیدم، این تیم توانایی و پتانسیل بالایی را برای صعود دارد و قدر مسلم اگر این امر صورت گیرد، بی شک نگاه کشور به فوتبال سمنان تغییر خواهد کرد که این امر حاصل زحمات مجموعه هف خواهد بود.

ضمنا نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که هیات فوتبال هیچ کمک مالی به تیم فوتبال هف نکرده است و تا جایی که خبر دارم این تیم از سوی هیچ ارگانی حمایت مالی نمی شود. 

مهند رضاعلی در پایان خاطر نشان ساخت: امیدوارم که همدلی پیامد اول باشد و مدیران تیم در آسایش کامل بتوانند از پتانسیل استان استفاده کنند و فوتبال سمنان را به سرانجام خوبی برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wppzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهندس وفا: عرق به تیم و تعصب به پیراهن هف سمنان را در چهره تک تک بازیکنان مشاهده کردم