تاریخ انتشار: 1395/11/22 01:52
کد خبر: 230220

تدبیر کمالوند موثر واقع شد

گسترش فولاد در نیمه اول بازی با سایپا دور از انتظار ظاهر شد و بازیکنان این تیم نتوانستند برنامه‌های کمالوند را در زمین اجرا کنند.
تدبیر کمالوند موثر واقع شد

در بین دو نیمه اما، کمالوند از ابزار شوک، آن هم برنامه‌ای جدید برای تهییج شاگردانش استفاده کرد که اتفاقا برای گسترش آمد داشت و باعث شد این تیم، 10 نفره سه امتیاز را از چنگ سایپا درآورد.

کمالوند که از مجموع عملکرد شاگردانش ناراضی بود، بازی ضعیف درویشی را بهانه قرار داد و با برخورد با این بازیکن، احساسات دیگر بازیکنان را هم برانگیخت. کمالوند بعد از اعتراض به درویشی، به تنهایی از رختکن خارج شد و قبل از همه، برای نیمه دوم روی نیمکت نشست. کمالوند درباره اتفاقات رختکن گفت: بین دو نیمه یک موضوع درون تیمی کوچک در رختکن اتفاق افتاد. در طول هفته به یکی از بازیکنان چندین بار یک موضوع را گوشزد کرده بودم که او این موضوع را رعایت نکرد. در رختکن به این بازیکن گفتم که این کار تو، بی‌احترامی به من است. به همین خاطر از رختکن بیرون آمدم. همین اتفاق تأثیر زیادی در عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم داشت.

درویشی در ابتدای نیمه دوم تعویض شد و گسترش با شوک مثبت کمالوند، توانست با شکست سایپا برای اولین بار به رتبه پنجم جدول لیگ برتر برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wr7r5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش کمالوند به معاوضه انصاری و شجاعیان